رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان:

نقش برجسته «خواهر دباغ» رونمایی خواهد شد

رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: با توجه به نقش ارزشمند مرحومه خانم دباغ در ایام جنگ تحمیلی، نقش برجسته «خواهردباغ» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ - 08May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «خلیل الهی‌تبار»، رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان در جلسه امروز صبح شورای هماهنگی دفاع مقدس همدان با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهید محمود شهبازی در همدان گفت: در روز دوم خرداد به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود شهبازی مراسم یادواره این شهید بزرگوار در همدان برگزار می‌شود.

الهی تبار در ادامه با بیان اینکه مراسم زیارت عاشورای مشترک بین نیروهای مسلح و کارمندان دولت نیز در این روز برگزار خواهد شد، افزود: در روز پنج شنبه دوم خرداد در مرکز فرهنگی و  موزه دفاع مقدس، مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان نیروهای مسلح و کارمندان دولت در کنار شهدای گمنام این مرکز برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه مرحومه خانم دباغ در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نقش ارزشمندی داشتند، اظهارکرد: در روز دوم خرداد و همزمان با قرائت زیارت عاشورا، از یادمان نقش برجسته "خواهر دباغ" در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار