مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

لزوم حمایت فرمانداران در گردآوری تاریخ شفاهی رزمندگان

سردار «علی ملک شاهکوهی» گفت: در راستای ماموریت حفظ آثار دفاع مقدس به خصوص تاریخ شفاهی رزمندگان و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، همکاری و حمایت فرمانداران استان لازم است.
کد خبر: ۳۴۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 09May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، به منظور پیگیری با «ابوالقاسم صفوی» فرماندار گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

/// فعلا منتشر نشود/// لزوم حمایت فرمانداران در گردآوری تاریخ شفاهی رزمندگان

در این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» ضمن تشکر از پیگیری و حمایت فرماندار گرگان در آغاز مرحله دوم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، جمع آوری اسناد، مدارک و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس استان است که انجام این امر نیازمند اقدامات جهادی و تلاش و پیگیری همه دستگاه‌های فرهنگی و نظامی استان است، لذا برنامه‌ریزی مناسبی در این خصوص بعمل آمده است.

وی افزود: طبق آیین نامه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس که به فرمانداران استان ابلاغ شده است، از فرمانداری گرگان انتظار می رود در راستای ماموریت حفظ آثار دفاع مقدس به خصوص گردآوری تاریخ شفاهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس همکاری و حمایت لازم را بعمل آورد.

در ادامه «ابوالقاسم صفوی» فرماندار گرگان بیان داشت: ما همه مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان هستیم و وظیفه خود میدانیم که به فداکاری و از خودگذشتگی مردم شهیدپرور جامعه استانی همانند سایر کشورهای دنیا ارج بنهیم زیرا آنها به قهرمانان جنگ خود احترام خاص و ویژه می‌گذارند، لذا فرمانداری گرگان آمادگی دارد که در جهت گردآوری تاریخ شفاهی رزمندگان و همچنین تدوین دانشنامه استانی نهایت همکاری و تلاش خود را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار