وصیت‌نامه شهید «محمدحسن آهنگر»؛

شهادت در راه اسلام افتخار است

شهید «محمدحسن آهنگر» در وصیت‌نامه خود آورده است: شهادت دوباره زنده شدن است، در راه اسلام شهید شدن افتخار است و باید پدر و مـادر شـهید خوشحال باشند.
کد خبر: ۳۴۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵ - 14October 2019

شهادت در راه اسلام افتخار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، شهید «محمدحسن آهنگر» در سال 1338 در سه کوهه زابل پا به عرصه گیتی نهاد. وی در 15 خرداد 1361 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

در ادامه وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، می‌خوانید:

ملت ایران که از غیر اسلامی بودن یک کشوری که مردم آنها مـسلمان هـستند خـسته و بـه تنگ آمده بودند به پا خاستند و انقلاب اسلامی را که موجب شکست دژخیم زمان شد، آغاز کردند و در زمانی که هر روز پردهایی از جهل و نادانی از فرا راه بـشر برداشـته مـیشـد و جهان تازه ای از حقایق و اتحاد مـسلمین و اسـلامی شـدن حکومـتهـای منطقـه در برابـر دیدگان ابرقدرتها عملاً نمودار میشد.

آمریکا و تمام ابرقدرتها بـر آن شـدند کـه بـرای سرکوبی جمهوری اسلامی چاره ای جویند و این ترس از اسلام بود نه چیز دیگری کـه بـه فکر افتادند. لذا عراق را وارد جنـگ بـا ایـران نمودنـد ملـت مـا در ایـن جنـگ مـصمم و یکپارچه به دفاع از این تجاوز پرداختند و ما نیز بر آن شدیم که عازم به جبهه‌هـای جنـگ شویم از اسلام دفاع کنیم و بعد از مبارزه صدام فکر کردم که شاید توفیق آن یابیم که بـا نفس خویش مبارزه کنیم و در نتیجۀ مبارزه با نفس خویش لیاقت بنده خدا بودن بنـده اي که نیمچه جهادی کرده باشد.

و سفارش من به خانواده و پدر و مادرم این است که اگر در جنگ کشته شدم بر مـرگ من که اگر قابل قبول و مورد قبول خدا قرار گیرد از مردن به زیستن است و سعادتی بزرگ نصیب ما میگردد و به زندگی رسیدن است شـهادت دوبـاره زنـده شـدن اسـت. در راه اسلام شهید شدن افتخار است و باید پدر و مادر شهید خوشحال باشند و از پستی به کمـال رسیدن است و دیگر وصیت من آن است که پدر و مادر جان حق خود را بر من حـلال کنید و سفارش من به شما این است که برادران کوچکم را طوری تربیت کنید کـه در خـط اسلام و امام باشند و قرآن را فراگیرند و مطالعه کنند درباره اسلام زیرا دشـمن اگـر از مـرز وارد شود که شده و شکستش حتمی است شکست خواهد خـورد. امـا از راه مغزهـا وارد شدن بسیار مشکل است. همانطور که قسمتی از جوانان گول خوردند و افکار جوانان ما را از خط اسلام منحرف کردند به هر حال اسلام پیروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها