مدیر حوزه علمیه ریحانة النبی (س) اهرم:

خانواده شهدا از چهره‌های ماندگار کشور هستند

«سلیمه بابایی‌نیا» کفت: خانواده شهدا از چهره‌های ماندگار کشور هستند و ما باید از آنان پند بگیریم که همیشه پیرو ولایت هستند.
کد خبر: ۳۴۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 09May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، «سلیمه بابایی‌نیا» مدیر حوزه علمیه ریحانة النبی (س) اهرم در دیدار با خانواده شهید روحانی و معلم، «مصطفی صادقی» اظهار داشت: خانواده شهدا از چهره‌های ماندگار کشور هستند و ما باید از آنان پند بگیریم که همیشه پیرو ولایت هستند و خداوند به همسر شهید صادقی این افتخار را عنایت کرده که همسری شهید را داشته باشند و معلمی و روحانیت از افتخارات این شهید عزیز بوده است.

وی گفت: حوزه علمیه و بسیج خواهران دو نهاد مقدس در امر اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر هستند.

بابایی‌نیا تصریح کرد: جوانان آسیب دیده در جامعه باید مورد حمایت واقع شوند و اکنون دشمن قصد دارد با تهاجم اقتصادی مردم را از اسلام جدا کند و آنان را بی دین نماید، دشمن همان دشمن است. فقط لباس دشمن عوض شده است.

«زهره کرمی» مسئول بسیج جامعه زنان در این دیدار روحانیون را از وارستگان در عرصه علمی و فرهنگی برشمرد و بیان داشت: بسیج و حوزه علمیه دو نهاد مقدس است در در حفظ و ارائه ارزش‌های اسلامی می توانند گام‌های بسیاری بردارند و دشمنان دنبال هلاکت ارزش‌های اسلامی هستند.

کرمی با اشاره به جایگاه بانوان در عرصه‌های فرهنگی و بخصوص در کانون خانواده خاطرنشان کرد: بانوان تلاش کنند تحت تاثیر لعاب رنگین دشمن قرار نگیرند و الگوی والای خود را در مکتب اهل بیت (ع) و شهدا جستجو کنند تا در مسیر سعادت واقعی قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها