حاشیه‌نگاری خبرنگار دفاع پرس از مراسم ختم مادر شهید بابایی

هفتمین روز در گذشت بانویی که عباس از او بود

مادر شهید بابایی، مادری بود که با تلاش و ایمان فرزندی تقدیم این نظام کرد که نام او امروز الگویی برای جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۳۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵ - 24November 2014

هفتمین روز در گذشت بانویی که عباس از او بود

به گزارش خبرنگار حماسه وجهاد دفاع پرس، امروز در شلوغی و در هیاهو و بوق ماشینها در میدان فاطمی، مسجد نور میزبان مراسم ختم مادری بود که با روح بلندی که داشت فرزندی را پروراند که امروز در ارتش او را ستاره بی غروب مینامند.

 

امروز همه آمده بودند تا بگویند که خانواده شهدا هم مثل خود شهید میمانند و اگر چنین مادری نبود، همچین پسری هم نبود تا این فداکاری و رشادتها آفریده شود.

در هفتمین روز درگذشت حاجیه خانم فاطمه خوئینی مسئولین و مردم آمدند تا با این خانواده ابراز همدری کنند و در غم فرزندان این مادر شریک باشند.

از حضور مسئولین تا تشکر همسر شهید بابایی از مردم

در حین مراسم همسر شهید بابایی با حضور در جایگاه از مسئولینی که از روز فوت مادر شهید بابایی با آنها ابراز همدری کردند تشکر کرد.

ملحیه حکمت با بغضی که در گلو داشت گفت: مادران شهدا در جنگ و بعد از جنگ نقش مهمی داشتند، آنها فرزندان خود را بدون هیچ چشم داشتی راهی جبهه کردند و بعد از جنگ نیز با صبر و شکیبایی دوری از فرزند خود را تحمل کردند.

حکمت در بخش دیگری از صحبتهای خود، گفت: مردم از بدو مصیبت با ما همکاری کردند و با حضور خود در مراسم تشییع این بانو نشان دادند که یاد و خاطره شهدا و خانواده آنها در بین مردم ما هنوز زنده است و از آنها تشکر میکنم و امیدوارم فرد فرد خانواده بابایی بتوانند جبران کنند.

زمانی که  صحبتهای همسر شهید بابایی به پایان رسید، مداح اهل بیت حاج مرتضی طاهری با خواندن چند بیتی از مصیبتهای که بر امام حسین(ع) وارد شد دلهای حاضران را راهی کربلا و چشمان آنها را بارانی کرد.

انتهای پیام/ سعید نوروزی پور

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار