گزارش یک روز خاص؛ روایت ضیافت افطار به میزبانی شهدا + تصاویر

هر ساله نیرو‌های تخریب‌چی استان تهران در ضیافت افطاری در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران گرد هم می‌آیند.
کد خبر: ۳۴۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ - 10May 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، گردهمایی و ضیافت افطار نیروهای تخریبچی لشکرهای سیدالشهدا و 27 محمدرسول الله تهران به همت جمعی از نیروهای تخریب‌چی استان تهران برگزار در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

گزارش یک روز خاص؛ روایت ضیافت افطار به میزبانی شهدا

«جعفر طهماسبی» از تخریب‌چی‎های لشکر 10سیدالشهدا این گردهمایی را چنین توصیف کرده است:

روز موعود برای ما بچه‌های تخریب‌چی یوم الله بود. خیلی ذوق داشتیم که در میهمانی افطار شهدا شرکت کنیم. شهدای تخریب‌چی لشکر27 بانی سفره افطار بودند و همه ی رزمندگان تخریبچی استان تهران دعوت داشتند.
افطاری پارسال که تمام شد «حاج رضای ابراهیمی» فرمود که انشاءالله اگر زنده باشیم افطاری سال دیگر را با شکوهتر برگزار می‌کنیم. ذوق و شوق روزشماری برای افطاری سال بعد رو در برخوردها حس می‌شد.

خادمان مخلص شهدا از 48 ساعت قبل از ضیافت مشغول فراهم کردن سور و سات بودند. جماعت زیادی مخلصانه تلاش می‌کردند تا میهمانی شهدا چیزی کم و کسر نداشته باشد و الحق که سنگ تمام گذاشتند.

گزارش یک روز خاص؛ روایت ضیافت افطار به میزبانی شهدا

خادمان شهدا که حالا گرد پیری برچهره داشتند مثل روزهای جوانی تلاش می‌کردند. آقا مجتبی رسولی عزیز بیش از همه جنب و جوش داشت، حاج امیر ذبیحی و همه ی یارانش هم خوش درخشیدند.

همه چیز مهیا می‌شد برای یک افطار شهدایی، یکساعت قبل از افطار یکی یکی رفقا سر قرار حاضر شدند. یک عده با آستین خالی و جمعی هم لنگان لنگان. آن‌هایی هم که چشم‌ها را هدیه کرده بودند به این جمع رسیدند.

قرار بود حاج منصور نورایی قبل از افطار مناجات بخواند و همه بیقرار مولای یا مولاش بودند. حاج منصور نورایی کسالت داشت و گویا چند روز قبل عمل جراحی سختی را گذرانده بود به خاطر دعوت شهدا با حال بیمارش آمد. وقتی بسم الله را گفت همه دل‌ها به روزهای خوب جبهه پرواز کرد. چقدر رزمنده‌ها قبل از نماز صبح با نغمه عرشی او از بستر خواب جدا شده بودند. نمی‌شد جلوی گریه را گرفت گویی حس می‌کردیم در آغوش شهدا هستیم.

گزارش یک روز خاص؛ روایت ضیافت افطار به میزبانی شهدا

بزم افطار شهدا هیچ چیز کم نداشت. حاج «منصور رحیمی» فرمانده همه ما هم بود. این بنده خوب خدا به رسم همه فرماندهان مخلص تخریب‌چی دوست دارد در پشت پرده بماند و الحق که هنوز هم فرمانده میدان است و صدها تخریب‌چی دور و بر خود دارد.

از همین حالا لحظه شماری می‌کنیم برای سال بعد، انشاءالله باز دوباره شهدای تخریب‌چی ما را به میهمانی خدا دعوت کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها