تحویل طوماری با ۱۰ میلیون امضاء به کنگره برای استیضاح ترامپ

طوماری با ۱۰ میلیون امضاء برای استیضاح ترامپ روز پنجشنبه به کنگره آمریکا تحویل داده شده است.
کد خبر: ۳۴۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ - 10May 2019

انصارالله خواستار توقف فروش سلاح فرانسوی به عربستان سعودی شد//////// کارکردم صفحه یک هم هستبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از ان بی سی نیوز، گروه‌های فعال ملی‌ روز پنجشنبه طومارهای متعددی را که گفته می‌شود حاوی 10 میلیون امضاء برای حمایت از استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست، به کنگره این کشور تحویل داده‌اند.

گروه‌های فوق طومارها را به «رشیده طالب» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان داده‌اند. وی طرحی را معرفی کرده که بر اساس آن کمیته امور قضایی مکلف می‌شود درباره اینکه ترامپ جرائم قابل استیضاح مرتکب شده یا نه تحقیق کند. این مسئله به موضوعی داغ میان دموکرات‌های کنگره و نامزدهای انتخابات 2020  تبدیل شده است.

طالب در جمع حامیان استیضاح ترامپ در نزدیکی ساختمان کنگره گفت: این باورنکردنی است زیرا این جریانات اینگونه شروع به کار می‌کند. ما نمی‌توانیم یک سابقه‌ای را تعیین کنیم و اجازه دهیم اجرای قانون مختل شود، نمی‌توانیم اجازه دهیم دموکراسی با این رئیس جمهور همچنان به فساد کشیده شود.

وی که از ماه ژانویه به کنگره راه یافته حامی استیضاح ترامپ بوده است گفت: استیضاح ترامپ فقط برای گزارش رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات 2016 نیست بلکه درباره سیاست های دولت ترامپ نیز هست.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها