حجت الاسلام سلیمانی:

اعتماد به دشمن نتیجه ای جز ذلت ندارد

امام جمعه کرمان گفت: باید در مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستاد و به آنها اعتماد نداشته باشیم، زیرا اعتماد به دشمن نتیجه‌ای جز ذلت به دنبال ندارد.
کد خبر: ۳۴۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 10May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «حسن علیدادی ‌سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با بیان اینکه چهار رکن اصلی برای هر کشور و ملت است که تا وقتی رعایت شوند عزت و سعادت یک ملت و مملکت حفظ می‌شود اظهار داشت: تفکر حاکم بر جامعه رکن نخست است و مهم است که بدانیم اندیشمندانی که یک جامعه را مدیریت می‌کنند از چه تفکری استفاده می‌کنند که بهترین تفکر، تفکر وحی و عقل است.

امام جمعه کرمان افزود: قانون و مقررات حاکم بر یک کشور رکن دیگری است که باید ببینیم در تدوین آن فهم دقیق رعایت شده و بر مبنای عدالت نوشته شده است یا اینکه بر مبنای بغض نوشته شده است و رکن دیگر کارگزاران یک جامعه هستند که در این رابطه هر چه اندیشه‌ها ناب‌تر باشد، جامعه پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه رکن چهارم است افزود: مردم بصیر، شجاع و همیشه در صحنه که با بصیرت خود تمام مشکلات و کاستی‌ها را خنثی می کنند و رواست مسئولان در این اوضاع سخت اقتصادی به فکر مردم باشند.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه بخشی از گرانی‌های بازار ریشه خارجی دارند، اما گاهی از این گرانی‌ها به خودمان مربوط است افزود: مسئولان جهادگر و توانایی در کشور داریم ولی با بی‌توجهی برخی مسئولان و بی‌رحمی بعضی از عوامل تولید و توزیع اجناس به گرانی ها دامن می‌زند.

وی تصریح کرد: این بیرحمی‌ها برای مردم ولایت مدار و نجیبی که چهار دهه با موفقیت و سرافرازی پشت نظام و انقلاب بوده‌اند قابل تحمل نیست و مسئولان بایستی بیشتر از این به فکر مردم باشند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در مسئله برجام باید در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن ایستاد و به آنها اعتماد نداشته باشیم، افزود: اعتماد به دشمن نتیجه‌ای جز ذلت به دنبال ندارد و بیانیه شورای عالی امنیت ملی، آغاز خوبی بر بدعهدی‌های اروپا و آمریکا است و باید با جدیت در این راه ایستادگی کنیم.

وی بیان داشت: این مقابله منطقی، خردمندانه و کاملا جدی است و متاسفانه اروپایی ها در یک سال گذشته از اعتماد مردم نجیب ما سوءاستفاده کردند و اکنون زمان فرصت دادن و اعتماد به اروپا گذشته است.

علیدادی سلیمانی نیاز شدید به روحیه انقلابی و تقویت آن در همه بخش ها را در برهه فعلی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در شرایط فعلی باید انسجام ملی حفظ شود و وقت تسویه حساب‌های جناحی و حزبی گذشته و وقت آن رسیده است تا با وحدت کامل حول محور ولایت فقیه از بحران ها عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها