نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

اقتدار جمهوری اسلامی دستخوش خواسته‌های استکبار و آمریکا نخواهد شد

آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دستخوش خواسته‌های استکبار و آمریکا نخواهد شد، گفت: مردم ایران تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 10May 2019

اقتدار جمهوری اسلامی ایران دستخوش خواسته‌های استکبار و آمریکا نخواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با گرامی‌داشت فرارسیدن ماه رمضان، ترویج امر به معروف و نهی از منکر را در ماه الهی مهم برشمرد و خواستار مبارزه با مفاسد اجتماعی نظیر بدحجابی و تظاهر به روزه‎خواری شد.

وی خروج آمریکا از برجام را نشانه دشمنی و سست عهدی دانست و اظهار داشت: تلاش برای قطع هر نوع صادرات از ایران نشانه وحشت و کینه آمریکا به شمار می‌رود.

آیت‌الله طبرسی همچنین تهمت تروریستی به سپاه پاسداران و دیگر شیطنت‌ها را نشانه وحشت آمریکا برشمرد و تصریح کرد: مردم ایران بدون توجه به تحریم‌ها و تهدیدها، همواره در عرصه حضور دارند و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه آمریکا با تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد، متذکر شد: مردم انقلابی ایران برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: کسانی که دلخوش به مذاکره با آمریکا هستند بدانند شیطان بزرگ می‌خواهد به بهانه‌های مختلف فتنه انگیزی کند و کشورمان را همانند موم در دست خود بگیرد اما مردم بصیر و ولایتمدار اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

آیت‌الله طبرسی حضور شبانه وزیر خارجه آمریکا در عراق و عدم پذیرش خواسته نابخردانه وی را دلیل حقانیت جمهوری اسلامی و اسلام ستیزی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ دانست، گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی داشته که به واسطه خون جوانان، ایثار و رشادت حاصل شده است.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دستخوش خواسته‌های استکبار و آمریکا نخواهد شد، گفت: مردم ایران تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها