رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی:

ارتباط با خانواده شهدا باعث افزایش معنویت می­‌شود

حجت‌الاسلام رامیار گفت: حضور در کنار خانواده شهدا به معنویت انسان می‌­افزاید؛ چرا که حضور خداوند در قلب خانواده‌ای که شهیدی در راه اسلام و امنیت کشور اسلامی هدیه کرده بسیار پررنگ‌تر است.
کد خبر: ۳۴۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ - 11May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا، سردار سرتیپ دوم «ماشاءالله جانثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی امروز با حضور در منزل شهید «مهرداد بیگلری» با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

سردار «جان نثار» در اين ديدار اظهار داشت: خداوند به خانواده شهدا صبر ويژه‌ای عنايت کرده است، چرا که شهدا و خانواده معزز آنها از جايگاه ويژه‌ای برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند، تأکید کرد: امنیتی که امروز داریم مرهون خون این شهدا و مجاهدت همکارانی است که در مزرها علاوه بر حفاظت از مرزهای جغرافیایی، از ارزش‌های الهی و اسلامی ملت کشورمان صیانت می­‌کنند تا خدشه‌ای به آن وارد نشود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: همه از این دنیای فانی رخت برمی‌بندند، اما چه سعادتی بالاتر از این که انسان برای خدا و برای امنیت مردمی خداپرست جان خود را فدا کند.

وی بیان داشت: شهید بزرگوار «مهرداد بیگلری» جوان خوشبختی بود که امیال دنیوی و سرگرمی‌های این دنیا را برای خود کافی ندانست و خداوند نیز به این جوان فوز عظیمی بخشید که در راه امنیت کشورش با افتخار به شهادت برسد.

رامیار خاطر نشان کرد: حضور در کنار خانواده شهدا به معنویت انسان می­‌افزاید، چرا که حضور خداوند در قلب خانواده‌ای که شهیدی در راه اسلام و امنیت کشور اسلامی هدیه کرده بسیار پررنگ‌تر است.

این مسئول در پایان گفت: خانواده‌ی شهدا در هر کجای این سرزمین اسلامی هستند باید خود را معرفی کنند و از رشادت فرزندان خود به همگان بگویید تا هرکسی که در این کشور با آسایش و آرامش زندگی می‌کند بداند که باید قدردان این خون‌ها باشد. بر اساس آموزه‌­های دینی و اسلامی وظیفه ما است تا قدردان مجاهدت شهدا و صبر خانواده آنها باشیم.

در پایان این دیدار سردار «جانثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اهدا لوح یادبود از خانواده شهید «بیگلری» تجلیل کرد.

شهید «مهرداد بیگلری» متولد 28 خردادماه 1372 بود که در 17 آبان ماه 1392 در هنگ مرزی «سراوان» در درگیری با متجاوزین مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار