جانشین فرمانده سپاه الغدیر:

قشر جوان جامعه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ رضا پورشمسی قشر جوان و دانشجویان را مخاطب اصلی سومین مرحله بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: دانشگاه محیطی آماده برای فراهم کردن مسیر صحیح برای ارائه شیوه‌های طی کردن مسیر انقلاب اسلامی است؛ که با همت جوانان ولایی ما حاصل می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 11May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی جانشین فرمانده سپاه الغدیر در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این بیانیه تکاپویی بین نهاد های دولتی، جوانان و عموم مردم ایجاد کرده است و نخبگان، صاحب نظران هر کدام  تبینی از این بیانیه ارائه می دهند.

وی با اشاره به دسته بیندی سه گانه ای در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح می شود، ادامه داد: این بیانیه در مرحله اول، ما کی هستیم و انقلاب اسلامی چه خصایصی دارد را بیان می کند.

سرهنگ پورشمسی افزود:  اندیشمندان غرب و شرق اندیشه های امام خمنی (ره) را بارها و بارها موشکافی و تبین کرده اند که نشان دهند حائز اهمیت بودن انقلاب اسلامی ایران و مقام رهبری این کشور می باشد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر مرحله بعد بیانیه گام دوم انقلاب را کجا هستیم دانست و تاکید کرد: در مرحله دوم این بیانیه مبحث چگونگی تشکیل جامعه اسلامی مطرح شده است و چگونگی گذر از این مسیر 40 ساله را مورد بررسی قرار می دهد.

وی خاطر نشان کرد: سومین مرحله این بیانیه که بیشتر مخاطب آن دانشجویان و دانشگاهیان است؛ به کجا می رود و چگونه رفتن آنرا را مطرح می کند و به بررسی،  ارائه راهکار و شیوه های طی کردن مسیر انقلاب اسلامی می پردازد.

پورشمسی قشر جوان و دانشجویان را مخاطب سومین مرحله بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: دانشگاه محیطی آماده برای فراهم کردن مسیر صحیح برای ارائه شیوه های طی کردن مسیر انقلاب اسلامی می باشد. که با همت جوانان ولایی ما حاصل می شود.

این مقام مسئول در پایان با تشکر از سید حسین راسخی رییس بسیج دانشجویی استان یزد و همکاران ایشان، برای علی پور میرزایی رییس جدید بسیج دانشجویی استان یزد آرزوی توفیق روز افزون کرد.

بنا بر این گزارش؛ پیش از این طی حکمی که توسط سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد اهداء شد؛ علی پور میرزایی به جای سید حسین راسخی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان یزد معرفی شد؛ پورمیرزایی متولد ۱۳۶۷ می‌باشد و پیش از این مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار