مدیر کل حفظ آثار آذربایجان غربی:

مفاهیم دفاع مقدس باید درست و بدون تحریف به نسل جوان منتقل شود

سرهنگ «جلیل وحیدی» بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس در آذربایجان غربی به پایان نرسیده و هنوز شاهد جانفشانی جوانان انقلابی و مؤمن در مرزهای این کشور هستیم.
کد خبر: ۳۴۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ - 12May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، صبح امروز (یکشنبه 22 اردیبهشت) مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­ های دفاع مقدس استان با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان­ غربی دیدار کرد و بر گسترش همکاری مابین این دو اداره کل به گفت‌وگو پرداخت.

سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار استان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس تأکید کرد و گفت: مفاهیم دفاع مقدس باید درست و بدون تحریف به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: دفاع مقدس در استان شهید پرور آذربایجان ­غربی به پایان نرسیده و هنوز شاهد جانفشانی جوانان مؤمن و انقلابی میهن اسلامی در مرزها بخصوص در شمال­غرب کشور هستیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی از آمادگی این اداره کل در خصوص بازدید کارکنان آموزش و پرورش و دانش­ آموزان مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی از موزه دفاع مقدس آذربایجان­ غربی خبر داد و این امر را گامی مهم در آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس دانست.

در ادامه این نشست ابراهیم محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن با اهمیت شمردن دفاع مقدس و حفظ و نشر ارزش ­های آن گفت: حمایت و همکاری با اداره کل حفظ آثار در راستای انجام این مأموریت خطیر وظیفه همگان بوده و باید نهایت تلاش­ ها در انتقال مفاهیم دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بخصوص در نسل جوان انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خون شهدای جلیل­ القدر هستیم و در حفظ آرمان­ های آنها و عمل به وصایای نورانیشان باید همت گماریم.

وی با بیان اینکه معرفی الگوی زندگی شهدا به دانش‌ آموزان و روایت جانفشانی آن‌ ها، نسل جوان و آینده‌ ساز کشور را برای ایستادگی و دفاع از ارزش‌ های انقلابی آماده‌ تر می‌ سازد، گفت: آموزش و پرورش با تمام توان خود آماده همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش­ های دفاع مقدّس استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار