فرمانده سپاه کرمانشاه:

مردم برای دفاع از اصول انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند

سردار «بهمن ریحانی» گفت: دشمن ما احمق است که اعتراض و نارضایتی‌های مردم در مورد نارسایی‌ها و مشکلات اقتصادی را به پای نارضایتی از نظام می‌گذارد در حالی که مردم برای دفاع از اصول انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۳۴۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ - 12May 2019

مردم برای دفاع از اصول انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با اشاره به سختی‌هایی که بعد از زلزله بزرگ سال 96 بر مردم این شهرستان گذشت، اظهار داشت: سرپل ذهاب امروز بعد از این همه مشکلات سرپا ایستاده همچون زمان جنگ که در بمباران‌ها هم سرپا ایستاده بود؛ مردم بزرگی اینجا زندگی می‌کنند که در بدترین شرایط هم پای نظام ماندند.

سردار ریحانی افزود: کشور امروز 40 سال پر افتخار را پشت سر گذاشته و تمام دشمنان ما و در رأس آن آمریکا بزرگترین پایگاه شیطانی دنیا تمام عزمش را جزم کرد که ما چهل سالگی انقلاب را جشن نگیریم و آشوب و فتنه‌ها و تحریم و تهدیدهای زیادی برای این منظور به کار برد، اما ملت ایران با بی اعتنایی از کنار این حرف‌ها گذشتند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: دشمن ما احمق است که اعتراض و نارضایتی‌های مردم در مورد نارسایی‌ها و مشکلات اقتصادی را به پای نارضایتی از نظام می‌گذارد در حالی که مردم برای دفاع از اصول انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی بیان داشت: امسال با تمام مشکلات اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن استان کرمانشاه نسبت به تمام سالهای گذشته حضور مردم 25 درصد بیشتر شده بود.

سردار ریحانی گفت: امروز تمام چالش‌های چهل ساله را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در تمام این مدت این دسیسه‌ها با بیم و ناامیدی شروع و با عزت و پیروزی تمام می‌شد.

وی بیان داشت: به لطف خداوند متعال پیروزی و عزت‌های بزرگی برای ما و شکست‌های بزرگی برای دشمنان ما رقم زده خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز هم این هیاهو و ادعا و چنگ و دندان نشان دادن دشمنان را نبینید، چراکه اینها طبل توخالی هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب گام دوم انقلاب گفت: ایشان توصیه‌هایی داشتند که برای گذراندن موفق دوره‌های بعدی باید به آن توجه کنیم از جمله اینکه عقبه و گذشته را مورد توجه قرار دهیم.

سردار ریحانی با بیان اینکه بیشترین توجه معظم له در این بیانیه در مورد جوانان است، گفت: شاکله اصلی بسیج و مردم هم حرکت جوانان است.

وی دلیل عصبانیت دشمنان از مردم متحد ایران را اینگونه بیان کرد: امروز ما بر قله‌های افتخار ایستاده‌ایم و همین باعث عصبانیت آنها شده است و می‌ترسند ایران اسلامی به عنوان قدرت و الگو برای کشورهای جهان تبدیل شود و هیمنه آنها را از هم بپاشد.

 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: ما با داشتن اخلاقی متعهدانه و انقلابی و اسلامی می‌توانیم بخش بزرگی از مشکلات را برطرف کنیم.

سردار ریحانی ادامه داد: در دنیا هیچ سازمان مردمی با عملکرد و قدرت بسیج را نمی‌بینید که این حضور سازمان یافته و با بصیرت در تمام صحنه‌ها انقلاب را بیمه می‌کند.

گفتنی است، در این جلسه سرهنگ پاسدار «نجفعلی کرمی» تودیع و سرهنگ دوم پاسدار «نوروز اکبری» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سرپل ذهاب معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار