فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد:

دومین کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود

سردار علی رزمجو گفت: این کنگره در نیمه دوم امسال برای دومین بار و پس از ۱۴ سال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 12May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (یکشنبه) در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه خاصی در تاریخ مقاومت کشور است و شهدای فراوانی را در این زمینه تقدیم کرده است.

وی به برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر اشاره و گفت: این کنگره در نیمه دوم امسال برای دومین بار و پس از ۱۴ سال برگزار خواهد شد؛ تلاش می‌شود برنامه‌های متنوع و باشکوهی در این راستا برگزار شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از تشکیل ۲۰ کمیته برای برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان خبر داد و بیان کرد: باید از همه توانمندی و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این کنگره استفاده شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید آثار فرهنگی هنری ویژه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تولید فیلم سینمایی و سریال‌هایی در وصف شهدای استان بوشهر اشاره کرد.

سردار رزمجو با بیان اینکه استان بوشهر دارای بیش از پنج قرن سابقه مبارزه با استعمار و استکبار است، افزود: دلیرمردان استان بوشهر در صحنه‌های مختلف دفاع از این آب و خاک حضوری گسترده و حماسی داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار