جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها حماسه سوم خرداد را برای جوانان تبیین کنند

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر هستیم، گفت: رسانه‌ها با ارائه گزارش‌ها‌ و اخبار، این حماسه بزرگ و جاویدان را برای نسل جوان تبیین کنند.
کد خبر: ۳۴۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ - 13May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی‌ها و رسالت خبرنگاران، اظهار داشت: زمانی که خبرنگاران با قلم خود مشکلی را حل می‌کنند، می‌توان گفت که مزد تلاش‌های خود را گرفته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: اصحاب رسانه مانند دیده‌بانانی هستند که باید با دقت و صداقت اوضاع جامعه را رصد کرده و رویدادها را به اطلاع عموم برسانند.

وی کمک به بهبود وضعیت جامعه را از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران دانست و عنوان کرد: اگر خبرنگاران نقش و رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا کنند شرایط در هر زمینه‌ای اصلاح شده و بهبود می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس، گفت: حضور ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس یک روند عادی است که از دوره کارتر و پیش از آن گرفته تا دوره ترامپ ادامه دارد.

انصاری با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌دانند که در دسترس جمهوری اسلامی قرار دارند و پایگاه‌هایشان در صورت هر گونه خطایی چه وضعیتی خواهد داشت، ابراز داشت: آمریکایی‌ها به دنبال تامین امنیت گاو شیرده خود یعنی عربستان و سایر هم‌پیمانان در خلیج فارس هستند و قدرت این را ندارند که بخواهند با ناو هواپیمابر در خلیج فارس اقدامی انجام دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار