معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نباید از سپردن مسئولیت‌های مهم کشور به جوانان ترسید

«علی حسین هاشم‌پور» گفت: جوانان موتور محرک ایران اسلامی‌ هستند و در عرصه‌های مختلف موفق عمل کرده‌اند بنابراین نباید نگران سپردن مسئولیت‌های مهم کشور به آنان باشیم.
کد خبر: ۳۴۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ - 13May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «علی حسین هاشم‌پور» معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی کارکنان سپاه مرند، اظهار داشت: عامل برتری سپاه به‌خاطر معنویت سپاه است، معنویتی که در سایه‌ توکل به خدای متعال، تمسک به قرآن، توسل به اهل بیت (ع) و اطاعت از ولایت و انجام تکلیف است.

وی به معنویت، گوهر وجودی سپاه اشاره و عنوان کرد: نیروی ایمان در سپاه در اولویت قرار داشته و این در سیره شهدای ایران اسلامی کاملا نمایان است و علت ماندگاری این شهدا در قلوب مردم به خاطر همین معنویت بوده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جوانان در گام دوم انقلاب نقش به‌‌سزایی دارند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در گام دوم ماموریت‌هایی از جمله تلاش برای توسعه و گسترش علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی به آن‌ها محول کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: نباید از سپردن مسئولیت‌های مهم کشور به جوانان ترسید، چرا که تجربه نشان داده هر زمان در عرصه‌های مهم به آن‌ها اعتماد کردیم، موفق عمل کرده‌اند چون جوانان موتور محرک یک کشور به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار