تقدیر امیر «گرامی» از مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مازندران

امیر سرتیپ دوم ستاد «حمیدرضا گرامی» با ارسال لوح سپاس از مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مازندران به عنوان رتبه برتر حوزه ادبیات دفاع مقدس در سال 97 تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۴۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ - 14May 2019

تقدیر امیر «گرامی» از مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، امیر سرتیپ دوم ستاد «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با ارسال لوح سپاس از مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مازندران به عنوان رتبه برتر حوزه ادبیات دفاع مقدس در سال 97 تقدیر به عمل آورد.

در این تقدیرنامه آمده است: تلاش‌های خالصانه و خاضعانه چهره‌های ارزشی و فرهنگی جامعه همیشه بر آحاد مردم پوشیده نبوده و ثمره آن در بطن جامعه ظاهر می‌شود که نتیجه این تلاش، تعمیق فرهنگ و اندیشه‌های دفاع مقدس در سطح میهن عزیز ایران اسلامی بوده و هست. بررسی و ارزیابی فعالیت‌های حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس سال 97 استان‌های کشور حکایت از کسب رتبه برتر آن اداره در سطح استان‌ها دارد.

بدینوسیله از زحمات بی‌دریغ شما عنصر ارزشی، انقلابی حوزه دفاع مقدس استان مازندران که نقشی موثر در ارتقاء فعالیت‌های حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در سال 97 از خود بر جا گذاشته‌اید تقدیر و تشکر می‌شود.

«سیدمحمد صادقی‌سنگدهی» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان مازندران سال 97 در بین 31 استان کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است.

کسب 20 درصد کمی و کیفی کنگره شعر دفاع مقدس سال 97 شیراز، برگزاری جشنواره‌های شعر اشک انار، داستان کوتاه یوسف و خاطره‌نویسی دفاع مقدس در سطح استان مازندران، دبیر اجرایی سه جشنواره ادبی استان، چاپ ده‌ها عنوان کتاب در سال، برگزاری ده‌ها کارگاه ادبیات و جلسات نقد و بررسی آثار ادبی و نشست‌های تخصصی ادبی در سطح استان بخشی از عملکرد این مدیریت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار