نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه:

تحقق عدالت و مبارزه با فساد توصیه‌های مهم در بیانیه «گام دوم» است

حجت‌الاسلام «شمس الله جلیلیان» گفت: تحقق عدالت و مبارزه با فساد از جمله توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه «گام دوم» است که بسیج حقوق‌دانان در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
کد خبر: ۳۴۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 13May 2019

تحقق عدالت و مبارزه با فساد توصیه های مهم در بیانیه «گام دوم» استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «شمس الله جلیلیان» نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم افتتاح مراکز بسیج حقوق‌دانان در شهرستان‌های استان کرمانشاه که در ساختمان بسیج اقشار سپاه نبی‌اکرم (ص) برگزار شد، اظهار داشت: تحقق عدالت و مبارزه با فساد از جمله توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه «گام دوم» است که بسیج حقوق‌دانان در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت توصیه‌های شش گانه بیانیه گام دوم،  این بیانیه را حکیمانه دانست و از لزوم اجرا شدن آن سخن گفت و تأکید کرد: این بیانیه باید در جامعه کاربردی شود.

حجت‌الاسلام جلیلیان با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر سبک زندگی اسلامی، روابط خارجی و کسب علوم و نیز توجه بر مسأله معنویت و اخلاق در این بیانیه، معنویت را جهت دهنده حرکت و نیاز اصلی جامعه اعلام کرد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی همه جانبه آمریکا علیه کشورمان، تصریح کرد: اقتصاد قوی عامل مهم سلطه‌ناپذیری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان علت پیشرفت‌های نظامی را گوش به فرمان ولایت بودن فعالان این عرصه اعلام کرد و تأکید کرد: در این 40 سال انقلاب هر قدر از مسیر ولایت خارج شدیم به همان اندازه ضربه خوردیم، نمونه آن مذاکرات هسته‌ای است.

وی در ادامه سخنانش با تبیین اهمیت تفکر بسیجی، اظهار کرد: بسیج حقوق‌دانان می‌تواند در عرصه بصیرت‌افزایی و دفاع از حقوق عامه مردم مؤثر عمل کند و مردم را با حقوق شخصی و اجتماعی‌شان آشنا کند.

حجت الاسلام جلیلیان کمک به حاکمیت قانون، شفاف سازی قوانین در دستگاه‌های مختلف، پاسخگویی،عدم تبعیض و مبارزه با فساد را از دیگر عرصه‌هایی برشمرد که بسیج حقوق‌دانان می‌تواند در آ‌نها نقش بسیار مهمی ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنانش با اشاره به برکات و خدمات انقلاب اسلامی و هم‌چنین مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد: تمامی مشکلات و تهدیدات به فرصت تبدیل خواهند شد.

گفتنی است در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس و بطور همزمان دفتر سازمان بسیج حقوق‌دانان در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار