امام جمعه موقت اهواز:

امیدواریم که مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خوزستان هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: امیدواریم مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خوزستان که دغدغه بزرگ و مطالبه عمومی مردم خوزستان است با همت همه دستگاه‌ها، هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۳۴۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ - 13May 2019

امیدواریم که مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خوزستان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «ابوالحسن حسن زاده» امام جمعه موقت اهواز در جلسه قرائت قرآن، احکام و معارف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه دعا و قرآن و نیایش است و امیدوارم که همه ما قدر این روز‌ها و شب‌ها را بدانیم و نهایت بهره معنوی را در این ماه مبارک ببریم.

وی افزود: فرق پیامبران، امامان، علما و شهدای ما با دیگر اقشار این بوده و هست که آن‌ها توانستند با بالا بردن سطح معنویت خود، فاصله‌ها را بامعبود چنان کم کنند که به یک جسارت و شهامت الهی دست یابند و به درجات متعالی همچون شهادت برسند.

حجت الاسلام حسن زاده ضمن مقدس شمردن کار برای شهدا، خطاب به پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رسالتی که بر عهده شماست آنقدر ارزشمند و مهم است که باید آنرا یک فرصت و غنیمت بشمارید و به بهترین نحو ممکن در انجام وظایف تان عمل کنید تا ما بتوانیم بر اساس کار‌های خوب شما در آینده به فرهنگ ناب دفاع مقدس مان ببالیم.

امام جمعه موقت اهواز در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با همت و پیگیری‌های شبانه روزی سردار علی پور و مجموعه مدیران استانی شاهد آغاز به کار ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان هستیم و امیدواریم که این دغدغه بزرگ و مطالبه عمومی مردم خوزستان با همت همه دستگاه‌ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا نسل جدید و جمعیت میلیونی کاروان‌های راهیان نور بتوانند از محتوای غنی این موزه بهره لازم را ببرند و با مسیر رشادت تا شهادت جوانان این مرز و بوم آشنا شوند.

در پایان این جلسه، سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های اداره کل از جمله نهضت تاریخ شفاهی، دانشنامه دفاع مقدس، مراکز فرهنگی، اسناد و پژوهش و ... ارائه و بر همکاری همه جانبه علمای برجسته خوزستان برای ثبت و ضبط تاریخ شفاهی شان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها