برگزاری جلسه هماهنگی حماسه سوم خرداد در خاش

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حماسه سوم خرداد به ریاست فرماندار شهرستان خاش و اعضای ستاد گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 14May 2019

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سوم خرداد در خاش //سلام/ چرا زمان خبر را لحاظ نمی‌کنید!!؟؟//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سوم خرداد به ریاست فرماندار شهرستان خاش و اعضای ستاد گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

در این جلسه «علی سعدی» مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش اظهار داشت: ۲۰ ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد در قالب هشت کمیته شهرستانی برگزار می‌شود که تمام ویژه برنامه‌ها با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا می‌شود.

«حمیدالدین یوسفی» فرماندار شهرستان خاش نیز در ادامه بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از ضربه‌های گسترده‌ای که نظام سلطه از انقلاب ایران دریافت کرد با اجیر کردن صدام توسط کشورهای عرب منطقه جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نابودی آن و با دلایل واهی جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند.

وی گفت: با عزم ملی و حمایت و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی نتوانستند به اهداف‌شان از حمله به ایران دست یابند. شاخص رهنمودها و دستورات امام خمینی (ره) را در شکستن حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر می توان مشاهده کرد که زمینه‌ساز عملیات‌های پیروزمندانه دیگری در طول دفاع مقدس شد.

فرماندار خاش بر اجرای باشکوه و با صلابت برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در سطح شهرستان تاکید و خواستار استفاده معنوی از برکات ماه مبارک رمضان در برنامه‌های اجرایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار