مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبی با بیش از 60 غرفه

«ناصر نبی‌زاده» گفت: دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبی در محل حسینیه جماران و با بیش از 60 غرفه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ - 14May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر نبی‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد تحت عنوان جشن رمضان برگزار می‌‌شود و امسال در کل استان خراسان جنوبی 75 فعالیت تعریف شده است. همچنین این نمایشگاه در شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌ها برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان است، افزود: این نمایشگاه از پنجشنبه 26 اردیبهشت ساعت 10 آغاز به کار می‌کند و تا یکم خرداد ادامه دارد و ساعت بازدید از نمایشگاه از 17 تا 23 است.

نبی‌زاده محل برگزاری را سالن شماره دو حسینیه جماران اعلام کرد و بیان داشت: در نمایشگاه امسال بیش از 60 غرفه حضور دارد که 30 ناشر در حوزه نشر مکتوب، 10 ناشر در حوزه نشر دیجیتال، 10 غرفه متعلق به موسسات و سازمان‌ها برای ارائه فعالیت‌ها و نیز شامل غرفه‌های فرهنگی و هنری و ورکشاپ و کارگا‌ه‌های خوشنویسی است.

وی عنوان کرد: محصولات با تخفیف 40 درصدی ارائه شده که از این رقم 20 درصد سهم اداره ارشاد و 20 درصد سهم ناشرین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن بیان اینکه همچنین اجرای تعزیه در شب‌های احیا در برخی از بوستان‌های شهر را خواهیم داشت، مطرح کرد: حضور صاحبان اندیشه در این ایام سخت است، اما تلاش می کنیم نشست‌هایی را تا انتهای ماه مبارک رمضان در حوزه فناوری‌های نوین و نقش آنها برگزار کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای حضور غرفه داران اقامت رایگان، تأمین هزینه یک بار انتقال بار و نیز درنظر گرفتن تخفیفی از اعتبارات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این موضوع انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار