حماسه‌سازان آزادی خرمشهر در استان یزد تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به برنامه‌های روز سوم خرداد ماه گفت: یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ‌ویژه حماسه ‌سازان سوم خرداد در استان یزد تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 14May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «احمد ابراهیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد «روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی» که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تشکیل شد به برنامه‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در یزد اشاره کرد و اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ‌ویژه حماسه ‌سازان سوم خرداد، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه‌های روز سوم خرداد ماه در استان یزد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع توسط دستگاه‌های مختلف استان به مناسبت روز سوم خرداد در یزد شد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه به این مناسبت می‌تواند راهی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه و بالاخص نسل جوان باشد.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های ما در سطح جامعه باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد اذعان داشت: بدون شک در این خصوص نقش دستگاه‌های مختلف پررنگ و غیر قابل انکار است.

ابراهیمی روز سوم خرداد ماه را نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایران دانست و تصریح کرد: این روز با توجه به اینکه مردم ما با دستان خالی و با عنایت به خدای متعال توانستند در مقابل دشمنان اسلام بایستند به شکلی پیش رفت که در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه ما در طول چهل سال گذشته بارها و بارها و در هر شرایطی نشان دادیم که هیچ گاه در مقابل زیاده خواهی و دشمنی‌های زورگویان سرخم نخواهیم آورد تاکید کرد: بدون شک یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس می‌تواند راهی برای گره گشایی شرایط کنونی کشور باشد که توسط دشمن با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها