مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

خوزستان 67 شهید فعال قرآنی را تقدیم انقلاب کرده است

فرجیان گفت: خوزستان بالغ بر 67 شهید فعال قرآنی را تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد، 38 شهید در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و همه از شهدای شاخص و فعال در زمینه های مربیگری، قاری و حافظ قرآن بودند.
کد خبر: ۳۴۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 15May 2019

خوزستان بالغ بر 67 شهید فعال قرآنی را تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در مراسمی که با محوریت شهید «نادر حمید» از شهدای مدافع حرم استان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان بالغ بر 67 شهید فعال قرآنی را تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد، 38 شهید در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و همه از شهدای شاخص و فعال در زمینه های مربیگری، قاری و حافظ قرآن بودند.

وی با بیان اینکه از مجموع 70 شهید مدافع حرم استان، 18 شهید از شهدای فعال قرآنی بودند، افزود: همچنین 3 شهید در حادثه تروریستی 31 شهریور و 8 شهید در حادثه تروریستی حله در اربعین حسینی در طریق الحسین به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه در استانی زندگی می کنیم که مردم در همه زمینه ها پیشرو و مدافع کشور و ملت هستند، اضافه کرد: امروز شاهدیم در سیل اخیر که تبدیل به سیل مهربانی ها شد مردم از سراسر کشور همچون دوران دفاع مقدس در کنار مجاهدت های مردم استان برای دفاع از داشته های ما و جلوگیری از آسیب های سیل تلاش کردند.

فرجیان، تصریح کرد: خوشبختانه در این امر مهم که به همت مردم خوزستان و جوانان و غیورمردان سراسر کشور صورت گرفت هر کسی در هر لباسی آستین های همت را بالا زده و برای جلوگیری از آسیب های سیل به مردم تلاش کردند.

وی به اقدامات استکبار جهانی جهت ضربه زدن به کشور نیز اشاره کرد و اذعان داشت: امروز جوانان ما راه و همت شهدا را ادامه می دهند و با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان آمادگی خود را جهت مقابله با دشمنان که هر روز به فکر ضربه زدن به نظام هستند، اعلام می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، افزود: با برگزاری یادواره های شهدا بتوانیم یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه داریم و با آرمان های این بزرگواران به ویژه شهدای قرآنی تجدید بیعت کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

به گزارش دفاع‌پرس، در حاشیه این مراسم از کتاب «اشک شقایق» زندگی نامه شهید «احمدعلی جمشیدی» از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان نوشته «روزعلی قربانی» رونمایی و همچنین از خانواده شهدای قرآنی استان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها