«شهباز شریف» خبر درخواست پناهندگی از انگلیس را شایعه دانست

رئیس حزب نواز اعلام کرد: به زودی و بدون واهمه از پیگیری‌های قضایی به پاکستان بازمی‌گردم و از حق خود دفاع خواهم کرد.
کد خبر: ۳۴۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ - 16May 2019

شهباز شریف خبر درخواست پناهندگی از انگلیس را شایعه دانستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شهباز شریف» رئیس حزب نواز که طی روز‌های اخیر اخباری مبنی بر پناهنده شدن او به انگلیس در رسانه‌ها منتشر شده بود این اخبار را شایعه دانست.

وی تصریح کرد: قصد درخواست پناهندگی سیاسی از انگلیس را ندارم و به زودی راهی پاکستان می‌شوم تا با اتهامات موجود علیه خود روبرو شوم.

شهباز شریف گفت: افرادی که این شایعات بی‌اساس را منتشر کرده‌اند اگر دلایل و مدارکی دارند آن‌ها را منتشر کنند و اگر دلیل ندارند نباید با اتهام‌زنی بی‌اساس فضا را علیه ما متنشج کنند.

رئیس حزب نواز اظهار داشت: دادگاه باید علیه افرادی که به این شایعه بی اساس دامن زدند نیز اقدام کند و با آن‌ها برخورد جدی داشته باشد.

وی «عمران خان» نخست وزیر پاکستان را نیز به دروغ گویی متهم کرده و گفت: متاسفانه شعار‌هایی که عمران خان می‌دهد هیچ‌کدام مبنای درستی ندارد.

برادر نواز شریف تاکید کرد: برای آزمایش‌های پزشکی به انگلیس آمده بودم و بیشتر آزمایش‌های من انجام شده است.

وی افزود: طی روز‌های آتی کار من در انگلیس به پایان می‌رسد و با آرامش خاطر به وطنم بازمی گردم تا با اتهامات موجود علیه خود روبرو شوم.

گفتنی است سروزیر سابق ایالت پنجاب به فساد مالی متهم است و سازمان بازرسی پاکستان علیه او جرائمی را به مرز اثبات رسانده است اگر در این کار موفق شود شهباز شریف نیز مانند برادرش روانه زندان می‌شود.

طی روز‌های اخیر حزب نواز با تغییرات اساسی مواجه شده است وبرخی کارشناسان بر این باورند که مسئولین حزب در تدارک یک اتفاق بزرگ هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار