نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی:

جامعه دانشگاهی به کمک صنعت و تولید بشتابند

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در وضعیت کنونی باید جامعه دانشگاهی و به‌خصوص اساتید و جوانان نخبه نسبت به کمک‌رسانی به صنعت و تولید کشور همت جدی داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 17May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‎الاسلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» در خطبه‎های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، اظهار داشت: در بیانات رهبر انقلاب، تقوا برای انتخاب مدیران مورد تاکید بود که این امر نشانگر جایگاه خداترسی برای مدیر است نه هم حزب بودن و روابط سیاسی و شخصی میان مدیران.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مساله رونق تولید بسیار جدی و دارای اهمیت است. قوانین دست و پا گیر و اداری باید از مقابل تولیدی‌ها و کارگاه‌های کوچک برداشته شود. باید به تولید و صنعت ملی توجه شود و با بهره‌گیری از توان نخبگان کشور نسبت به پیشرفت در صنعت و تولید اقدام شود.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: اساتید و جوانان توانمند دانشگاهی نسبت به عرضه دارایی‌های علمی خود و استفاده از توانایی‌هایشان در تولیدی‌ها و کارخانجات اقتصادی توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی که سرمایه دارند به سمت تولید حرکت کنند و به این ترتیب اشتغال و تولید در کشور بهبود یابد. جهاد مالی را در کنار جهاد جانی مورد توجه داشته باشیم و در شرایط جنگ اقتصادی اولویت اصلی باشد.

امام جمعه آذربایجان غربی در خصوص بیانات رهرری مبنی بر نامساعد بودن وضعیت داخلی آمریکا، ابراز داشت: اشاره رهبری به وضعیت نامناسب آمریکا و گرسنگی شدید در این کشور، نشان داد که مسئولان این کشور ناتوان از رسیدگی به شرایط داخلی خود هستند. افزایش روزافزایش کشتار جمعی و تولد نوزادان نامشروع را می‌توان جزو مصادیق این امر دانست.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا و سازش با این کشور سم است. تنها راه نجات ملت ما ایستادگی است و همانند ۴۰ سال گذشته با تکیه بر توان داخلی پیروز خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: باید قدردان تدبیر، شجاعت، حکمت و تقوای رهبری باشیم. مسئولان باید نسبت به عملی کردن محورهای ارائه شده توسط رهبر انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و مردم نیز همراه مسئولان حرکت در مسیر ولایت را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار