امام جمعه تبریز:

آمریکا در جایگاهی نیست که شروع کننده جنگ باشد

سید محمدعلی آل‌هاشم گفت: آمریکا در جایگاهی نیست که شروع کننده جنگ باشد چراکه از قدرت موشکی ایران و تبعات تعدی به خاک کشورمان باخبر است.
کد خبر: ۳۴۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 17May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به افتتاح فاز دوم مصلی امام خمینی (ره) تبریز بدون هیچ‌گونه تشریفاتی، اظهار داشت: مصلی مرکز استان در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی با تبریک روز روابط عمومی از مدیران خواست بهترین افراد را به این سمت برگزینند چراکه مسئولان روابط عمومی ادارات چشم و گوش مدیران هستند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جای افراد چاپلوس و متملق در روابط عمومی‌ها نیست، خاطرنشان کرد: روابط عمومی هر اداره پل ارتباطی مابین مردم با مسئول آن نهاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌ عده‌ای جهت ایجاد رعب میان مردم با عنوان جنگ ایران و آمریکا، تاکید داشت: هیچ دلیلی برای شروع جنگ وجود ندارد و قدرت موشکی کشورمان عاملی بازدارنده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اعلام اینکه آمریکا در جایگاهی نیست که شروع کننده جنگ باشد، تصریح کرد: نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات در عالی‌ترین سطح قرار دارند.

وی اذعان داشت: کشوری که قصد تجاوز و حمله داشته باشد، بدون سر و صدا کار خود را می‌کند و نیازی به هیاهوی رسانه‌ای و تهدید نیست.

حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به تلاش عده‌ای جهت ناآرام سازی منطقه، هشدار داد: اگر جنگی بین ایران و آمریکا رخ دهد هیچ نقطه‌ای از منطقه روی آرامش نخواهد دید و ممالک پشتیبان دشمن نیز متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار