جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد

احداث پارک فرهنگی دفاع مقدس در اندیمشک/ بازدید 4 میلیون و 640 هزار نفر از مناطق عملیاتی

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از اسفندماه 91 تا اسفند سال 92 در مجموع تعداد 4 میلیون و 640 هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بازدید کرده‌اند که 9 درصد از این آمار از کشورهای خارجی بوده‌اند.
کد خبر: ۳۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ - 25November 2014

احداث پارک فرهنگی دفاع مقدس در اندیمشک/ بازدید 4 میلیون و 640 هزار نفر از مناطق عملیاتی

به گزارش سرویس حماسه وجهاد دفاع پرس محمدحسن نامی در حاشیه سفر به اندیمشک اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، پارک فرهنگی بزرگ دفاع مقدس در این شهرستان احداث خواهد شد.

وی افزود: بحث محتوایی و فرهنگی این پارک به خصوص در مورد حماسه چهارم آذرماه سال 65 این شهرستان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس انجام شده و در صورت اختصاص زمین عملیات اجرایی آن آغاز میشود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آحاد جامعه تصریح کرد: معظم له ضرورت بهروز بودن در بحث انتقال فرهنگ دفاع مقدس را از جمله کارهای مهم در این حوزه برمیشمارند و ما نیز در این زمینه باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت است که ملت ما را در برابر قدرتمندان سرپا نگه داشته و باعث شده که ما در مقابل آنان با قدرت بایستیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور در پایان در زمینه اردوهای راهیان نور افزود: از اسفندماه 91 تا اسفند سال 92 در مجموع تعداد 4 میلیون و 640 هزار نفر از یادمانها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کرده اند که 9 درصد از این بازدیدکنندگان از کشورهای خارجی بودهاند.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار