نماینده ولی فقیه در مازندران:

استکبار در قضیه برجام امتحان خود را پس داده‌ است

آیت‎الله نورالله طبرسی با بیان اینکه استکبار در قضیه برجام آزمایش و امتحان خود را پس داده‌اند، گفت: دشمن می‌خواهد با تهاجم اقتصادی و تحریم، ملت ایران را تحت فشار قرار دهد و مسئولان با توصیه ویژه مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۳۴۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 17May 2019

استکبار در قضیه برجام  امتحان خود را پس داده‌ استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‎الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامی‌داشت ماه پرخیر و برکت رمضان بر لزوم بهره‎برداری از فیوضات معنوی این ماه تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن شناسی در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته و مسلمانان باید نسبت به دشمنان موضع مشخصی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسامحه با آمریکا تأثیری در کاهش تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن ندارد، گفت: مذاکره با دشمن قطعاً بی‎نتیجه است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه استکبار در قضیه برجام آزمایش و امتحان خود را پس داده‌اند، گفت: دشمن می‌خواهد با تهاجم اقتصادی و تحریم، ملت ایران را تحت فشار قرار دهد و مسئولان با توصیه ویژه مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه گزینه ملت ایران برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان، مقاومت است، اظهار داشت: مسئله کنار نیامدن و عدم مذاکره با آمریکا را بارها مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند اما باز شاهد آن هستیم که عده‌ای از سر بی‌فکری به سمت آمریکا غش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها