سرپرست استانداری گلستان مطرح کرد؛

اهتمام استانداری گلستان به تدوین فرهنگ دفاع مقدس

سرپرست استانداری گلستان گفت: با توجه به ضرورت موضوع تدوین، تبیین و اعتلای فرهنگ ایثار شهادت و دفاع مقدس هر گونه کمک و مساعدت لازم از سوی این استانداری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 18May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، در راستای پیشبرد ماموریت‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جلسه‌ای با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، «میرمحمد غراوی» سرپرست استانداری گلستان و «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان در استانداری گلستان برگزار شد.

مساعدت استانداری گلستان در تدوین فرهنگ دفاع مقدس

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گزارشی از وضعیت تاریخ شفاهی رزمندگان، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان و یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان را ارائه کرد و حمایت‌های مادی و معنوی استانداری گلستان و سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادها را در پیشبرد این مأموریت‌های ارزشمند خواستار شد.

در ادامه شهردار گرگان گزارشی از آخرین وضعیت انعقاد قرارداد اجرایی با پیمانکار پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان را ارائه کرد.

در پایان سرپرست استانداری گلستان بیان داشت: با توجه به ضرورت موضوع تدوین، تبیین و اعتلای فرهنگ ایثار شهادت و دفاع مقدس هر گونه کمک و مساعدت لازم از سوی استانداری انجام خواهد شد.

مساعدت استانداری گلستان در تدوین فرهنگ دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها