مدیر پژوهش و اسناد اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش علوم و معارف دفاع مقدس در ادارات استان گلستان

«محمدرضا خاتمی» گفت: دوره‌های آموزشی حین خدمت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان‌ها با موضوع آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در تمام ادارات استان گلستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۴۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ - 18May 2019

«محمدرضا خاتمی» مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: براساس مصوبات جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتباط با برگزاری دوره‌های آموزشی حین خدمت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان‌ها با موضوع آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس از ابتدای سال ۹۶ شروع به مکاتبه و هماهنگی در این خصوص صورت پذیرفت و بستر لازم برای اجرای ۱۲ ساعت کلاس‌های حضوری فراهم و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان گزارش برگزاری این دوره را برای تمامی کارکنان به صورت مکتوب به اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ارسال کنند.

برگزاری دوره آموزش علوم و معارف دفاع مقدس در ادارات استان گلستان

وی افزود: در سال ۹۷ سازمان بهزیستی و اداره ماهیان خاویاری استان اقدام به برگزاری این دوره برای کارکنان خود کردند که ۹۰ نفر از این افراد موفق به گذراندن دوره و کسب مدرک پایان دوره شدند.

خاتمی گفت: از ابتدای سال جاری به منظور سهولت در اجرای این برنامه، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، اقدام به برگزاری این دوره از طریق اینترنت به صورت غیرحضوری کرده و این موضوع به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد که تمام افراد نیز می توانند از طریق این سامانه ثبت‌نام و پس از گذراندن کلاس ها به صورت غیر‌حضوری و دادن آزمون مدرک پایان دوره را نیز دریافت کنند.

مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان خاطرنشان کرد: دوره مورد نظر برای تمام کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان نیز به صورت غیر حضوری برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار