قدردانی تولیت مسجد جمکران از فرمانده ناجا

حجت‎الاسلام محمدحسین رحیمیان از تلاش‌های فرمانده ناجا در حل مشکلات امنیتی و ترافیکی مسجد مقدس جمکران قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۴۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 18May 2019

تقدیر تولیت مسجد مقدس جمکران از فرمانده ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت‎الاسلام «محمدحسین رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران با اهدای لوح تقدیر از سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده ناجا به علت مشارکت فعال در برپایی جشن باشکوه فراملی نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و اهتمام وی در احداث قرارگاه قائم (عج) و ارتقاء امنیت و بهبود مشکلات ترافیکی آن مکان مقدس، قدردانی و تجلیل کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه از تلاش‌های بی‎دریغ فرمانده انتظامی استان قم و مجموعه کارکنان این فرماندهی نیز قدردانی کرد.

متن پیام حجت‎الاسلام رحیمیان از سردار اشتری شرح زیر است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری (دام توفیقه)

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحنیت

اعیاد فرخنده و مبارک شعبان المعظم به خصوص نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج)، فرصت مغتنمی است که ارادتمندان به ساحت قدسی آن حضرت، ارادت، محبت و اخلاص خود را به منصه ظهور رسانده و در برپایی جشن باشکوه فراملی مسجد مقدس جمکران این پایگاه عظیم تشیع به تعبیر امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» مشارکت نمایند.

به شکرانه این نعمات و سپاس از درگاه خداوند متعال لازم می‌دانم از تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی، فرماندهی محترم انتظامی استان و همکاران خدومتان تشکر نموده و از اهتمام و تاکید جنابعالی نسبت به تشکیل و احداث قرارگاهی که زمینه ارتقاء امنیت و حل مشکل ترافیک مراسم مسجد مقدس جمکران را فراهم نماید، قدردانی کنم.

توفیق جنابعالی و همکاران محترم را در پیشبرد اهداف نظام مقدس و تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) از درگاه احدیت خواهانم.

تولیت مسجد مقدس جمکران
محمد حسین رحیمیان

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها