با حضور سردار کارگر؛

مراسم معارفه رئیس جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 18May 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ساختمان سرلشکر شهید سوداگر برگزار شد.

سردار عامری در این نشست با اشاره به اهمیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با اهتمام در راستای اهداف و سیاستگذاری‌ها، قدم‌های بلندی برداشته و پاسخ اعتماد ریاست محترم بنیاد را به نحو احسن بدهیم و در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس حرکت رو به جلو و تکاملی داشته باشیم.

وی افزود: خدا را شاکرم که توفیق خدمتگزاری در بنیاد و کار برای شهدا را نصیب‌مان کرد و این مایه مباهات و افتخار است که در این عرصه جدید با رزمندگان و مفاهیم عالی اخلاقی و معنوی سرو کار داریم.

رییس جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس معارفه شد

رییس جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس معارفه شد

امیر گرامی نیز در این مراسم گفت: در مدتی که در سازمان مشغول بودم شهدا دریچه جدیدی را به روی ما گشودند و ما در کارهای مهم همواره به روح بلند این عزیزان متوسل شدیم و گره‌های خود را به واسطه آن‌ها باز کردیم. وی همچنین از ریاست و هیئت رئیسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکر کرد.

سردار کارگر در پایان ضمن تقدیر از امیر گرامی اقدامات وی را سازنده و ماندگار ارزیابی کرد و همچنین سردار عامری را به عنوان رئیس جدید معرفی کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها