مدیر کل بنیاد شهید مازندران:

خانواده‌های شهدا نور چشمان نظام هستند

«هدایت مظلومی» با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نور چشمان نظام هستند، گفت: امروز استقلال و آزادی کشور ما مرهون فداکاری و از خود گذشتگی فرزندان دلیر و شجاع میهن اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۴۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ - 18May 2019

خانواده‌های شهدا نور چشمان نظام هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معزز شهیدان «محمدعلی (عیسی) نجفی» و «سید حسین بنی کاظمی» ضمن ابراز همدردی و تسلیت، با بیان اینکه والدین معظم شهدا الگوی شجاعت و استقامت هستند، اظهار داشت: پدران و مادران مکرم و محترم شهدا از چهره‌های ماندگار و درخشان تاریخ کشور ما محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه صبر و بردباری خانواده‌های معزز شهدا ستودنی است، اظهار داشت: والدین گرانقدر شهدا، افرادی مقاوم، بی‌ادعا و کم توقع هستند و در اخلاق، رفتار و کرامت انسانی، الگوی واقعی جامعه ما به شمار می‌روند.

مظلومی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نور چشمان نظام هستند، اظهار داشت: امروز استقلال و آزادی کشور ما مرهون فداکاری و از خود گذشتگی فرزندان دلیر و شجاع میهن اسلامی ایران است.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را امری واجب دانست و گفت: امروز همه ما باید در جهت تحقق و پر رنگ کردن ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه تلاش کرده و تجلیل از ایثارگران را بعنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار