در آستانه هفته دفاع مقدس؛

حضور نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه در یادمان شهدای پاوه

نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه معتقدند باید با ثبت آثار وزین، دین خود را به شهدا ادا کنیم؛ زیرا سرمایه های ارزشمند و بکر دفاع مقدس که در استان کرمانشاه وجود دارد، نیازمند پردازش و توجه بیشتر است.
کد خبر: ۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱ - 22September 2013

حضور نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه در یادمان شهدای پاوه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جمعی از نویسندگان دفاع مقدس استان کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور در یادمان شهدای پاوه و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

این نویسندگان با بیان اینکه اردوی راهیان نورنقطه تلاقی ایمان، عبودیت و توسل به بهترین سرمایه های کشور "شهدا" است، اظهار داشتند: باید با ثبت آثار وزین، دین خود را به شهدا ادا کنیم؛ زیرا سرمایه های ارزشمند و بکر دفاع مقدس که در استان کرمانشاه وجود دارد، نیازمند پردازش و توجه بیشتر است.

بیمارستان پاوه که یادآور رشادت های پاسداران و مردم انقلابی در دوران جنگ تحمیلی است، یکی دیگر از نقاط مورد بازدید کاروان نویسندگان بود.

شایان ذکر است؛ حضور نویسندگان دفاع مقدس در یادمان های دفاع مقدس می تواند راهنمای آنان در رسیدن به اهداف والای قلم متعهد باشد و نیز فضای معنوی و پرخاطره سال های عشق و حماسه را تداعی نماید.

یادآور می شود؛ بازدید نویسندگان از یادمان شهدای پاوه به همت اداره کل حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار