فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزنشینان، مرزبانان واقعی کشور هستند

سردار «قاسم رضایی» گفت: مرزنشینان، مرزبانان واقعی کشور هستند و عملکرد مثبت مرزبانان با مرزنشینان امنیت مرز‌ها را تثبیت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 19May 2019
مرزنشینان، مرزبانان واقعی کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه مرزبانی در قانون اساسی اظهار داشت: اصل 78، اصلی محکم برای مرز است که قانون آن را وضع کرده است. در این اصل آمده است که هرگونه تغییر در حدود مرز ممنوع است و اگر تغییر در آن به مصلحت نظام باشد باید به تصویب چهار پنجم نمایندگان مجلس برسد.

سردار رضایی همچنین به ارزش و جایگاه مرزبانان از دیدگاه اسلام اشاره کرد و بیان داشت: مرزبان را باید در دین جست و جو کرد. در قرآن کریم بارها به مرزبان اشاره شده و همچنین ارزش و جایگاه مرزبان در احادیث مختلف به ویژه در کلام پیامبر و ائمه اطهار تشریح شده است که دعای امام سجاد (ع) برای مرزبانان هم مصداق این موضوع است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه مرزنشینان، مرزبانان واقعی کشور هستند، گفت: عملکرد مثبت مرزبانان و همراهی آنان با مرزنشینان امنیت مرزها را تثبیت می کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشادت های مردم کرمانشاه در 8 سال دفاع مقدس گفت: مردم این استان همیشه از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع کرده اند که نمونه های آن را در 8 سال دفاع مقدس در قصر شیرین، گیلان غرب و پاوه شاهد بوده ایم.

وی قدرت انقلاب اسلامی را به دلیل رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) دانست و خاطر نشان کرد: انقلاب ما با محوریت ولی فقیه به درخت تنومندی تبدیل شده است. در تابستان گذشته تحریم های ظالمانه ای به کشور وارد شد ولی مردم با تمام توان و قوا ایستادگی کردند که نمونه آن حضور تماشایی ملت ایران در 22 بهمن است.

سردار رضایی عنوان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف کشور هستند و تلاش می کنند ارتباط میان ملت و رهبری را دچار خدشه کنند اما با پشتوانه مقام معظم رهبری تمام تحرکات دشمنان در منطقه خنثی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: سلاح جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اسلام، عاشورا و اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) است که جمهوری اسلامی را شکست ناپذیر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار