برگزاری همایش «بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس» در تبریز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری همایش «بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس» در روز چهارشنبه یکم خرداد در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ - 21May 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: یکم خرداد روز «رسانه، دفاع مقدس و مقاومت» نامگذاری شده و به مناسبت سالروز آزادسازی حماسه خرمشهر ویژه برنامه‌هایی با حضور اصحاب رسانه و کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه یکم خرداد همایش بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس با حضور مدیران مسئول و کارشناسان حوزه خبر از ساعت 18 در مسجد بلال صداوسیمای مرکز آذربایجان‌ شرقی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این همایش کارکرد رسانه‌ها در جبهه مقاومت و جنگ نرم و همچنین نقش و کارکرد رسانه‌ها در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و پرداخت به مسایل روز مورد بحث واقع می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در این همایش «مهدی فیروزکوهی» پژوهشگر مسایل سیاسی و حوزه رسانه به سخنرانی خواهد پرداخت.

عباسقلی‌زاده برگزاری سلسله کارگاه‌های تاریخ شفاهی دفاع مقدس با حضور خانم سپهری را از دیگر برنامه‌هایی خواند که یکم خرداد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها