به مناسبت سوم خرداد صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه کتاب «وقف در گردش» در بهنمیر

مسئول دفتر اداره حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر از برپایی نمایشگاه کتاب «وقف در گردش» در مصلی بهنمیر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 21May 2019

برپایی نمایشگاه کتاب «وقف در گردش» در بهنمیر«سیدحسن رمضانیان‌عربی» مسئول دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهنمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری مراسم گرامی‌داشت حماسه فتح خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با حضور مبلغین و روحانیون بهنمیر چهارشنبه یکم خردادماه ساعت 17:30 در دفتر حفظ آثار دفاع مقدس این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام «محمدحسن شریف تبار» امام جمعه بهنمیر و روایتگری «سید باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر همراه است، تعداد 150 جلد کتاب «سلام بر ابراهیم» و «شهید عبدصالح» توزیع خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین پخش اذان شهید «شمسعلی عاشوری» از شهدای بهنمیر، پخش کلیپ و سرود حماسی و ارائه گزارش عملکرد دفتر حفظ آثار به صورت ویدئو از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

رمضانیان‌عربی همچنین به برگزاری محفل «یاد یاران آسمانی» در شامگاه چهارشنبه یکم خردادماه در مسجد امام خمینی حاجی کلای بهنمیر اشاره کرد و گفت: در این مراسم که با یاد و خاطره شهدای عملیات برگزار می‌شود، با روایتگری «مفید اسماعیلی» از رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت همراه است.

این مسئول به برپایی نمایشگاه کتاب «وقف در گردش» در طول سال اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه جمعه سوم خردادماه در مصلی بهنمیر دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 700 کتاب در حوزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود و به مدت یک هفته به خوانندگان امانت داده می‌شود.

این مسئول از استقبال اقشار مختلف مردم بهنمیر به ویژه جوانان از این نمایشگاه خبر داد و افزود: همچنین در چندین مرحله کتاب‌هایی از سوی جوانان شهر به کتابخانه ما اهدا شده است.

رمضانیان‌عربی افزود: کتاب‌هایی چون «پایی که جا ماند»، «یادت باشد»، «خرمشهر آزاد شد»، «دا»، «سفر سرخ»، «زندگی شهدای خان‌طومان»، «باران‌های هفت تپه»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «دختر شینا» و «سلام بر ابراهیم» از جمله کتاب‌هایی است که با استقبال روبرو شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها