جانشین انتظامی استان ایلام خبر داد:

استقرار 35 گشت پلیس راه برای امنیت ترافیکی کاروان های زیارتی اربعین حسینی

جانشین انتظامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: بیش از 35 گشت پلیس راه، وظیفه تأمین امنیت ترافیکی کاروان‌های زیارتی در جاده‌های منتهی به پایانه مرزی مهران را بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 26November 2014

استقرار 35 گشت پلیس راه برای امنیت ترافیکی کاروان های زیارتی اربعین حسینی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ حسن سماواتی، جانشین انتظامی استان ایلام، تصریح کرد: این روزها و در آستانه اربعین حسینی، حجم ترددها در جاده های استان برای سفر به عتبات عالیات افزایش یافته است.

وی افزود: به منظور تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات و تأمین امنیت کاروان های حج و زیارت، پلیس در شهرستان مهران و پایانه مرزی این شهرستان تدارک ویژه ای اتخاذ کرده است.

جانشین انتظامی استان ایلام، با اشاره به اینکه، طی روزهای اخیر بسیاری از زائران از اقصی نقاط کشور با حضور در مرز مهران عازم سفر به کربلا  شده اند، اذعان داشت: هماهنگی های بسیار خوبی برای خدمات رسانی به زائران توسط دستگاه های دولتی و مردم مهران صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: مهمترین مشکلی که ممکن است، برای برخی زائران پیش بیاید، همراه نداشتن ویزا بوده که امیدواریم با اطلاع رسانی های صورت گرفته، تمام کسانی که قصد اعزام به کربلای معلی را دارند، با اخذ ویزا به مرز مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها