رییس جمهور در پلدشت:

آذربایجان غربی یادآور روزهای ایثار و فداکاری دفاع مقدس است

رئیس جمهور در آیین رسمی آبگیری سد کرم آباد پلدشت گفت: آذربایجان غربی یادآور روزهای ایثار و فداکاری دفاع مقدس است و امروز توسعه و آبادانی آذربایجان بعد از استقرار امنیت پایدار در این منطقه، برنامه دولت است.
کد خبر: ۳۴۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ - 21May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، رئیس جمهور در آیین رسمی آبگیری سد کرم آباد پلدشت با اشاره به این که آذربایجان غربی یادآور روز‌های ایثار و فداکاری دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز توسعه و آبادانی آذربایجان بعد از استقرار امنیت پایدار در این منطقه برنامه دولت برای آذربایجان غربی است.

این که در روز‌های تحریم شاهد افتتاح طرح‌های مختلف هستیم پاسخ قاطع ما به تحریم‌های ظالمانه دشمنان است که فکر می‌کنند می‌توانند ملت بزرگ ایران را شکست دهند در حالی که این ملت همیشه سر افرازانه راهش را ادامه می‌دهد.

وی گفت: کاخ سفید اعلام می‌کند که مردم ایران باید از حمله ما بترسند و دو ساعت بعد فشار پنتاگون باعث می‌شود رییس جمهوری آمریکا اعلام کند که ما قصد تحریم و حمله نداریم و این همان قدرت ملت ایران است.

وی اضافه کرد: این ملت متحد و یکپارچه ما در طول سال مخصوصا در ماه رمضان با ایمان با اخلاص هستند؛ روزه خالص‌ترین عبادت خداست و در روزه ریایی نیست.

حجت الاسلام روحانی افزود: ایمان و اخلاص مردم ما همان قدرت بزرگی است که ملت ما را در برابر بزرگترین قدرت‌های جهان سرافزار کرده است؛ البته توطئه دشمنان به زندگی مردم ما فشار وارد کرده، ولی این مردم را نمی‌تواند بشکند.

رییس جمهور ادامه داد: در دوران انقلاب افرادی داشتیم که شلاق می‌خوردند و حرف زشت می‌شنیدند، ولی به اصطلاح زندان نمی‌بریدند؛ حالا هم شاید ملت در فشار قرار گیرد، ولی سر تسلیم در برابر قلدرمابان فرود نمی‌آورد.

روحانی تصریح کرد: در زمینه آب و خاک تلاش‌ها باعث خوداتکایی و اشتغال شده و امروز ما دو سد را افتتاح کردیم؛ در طول این شش سال ۵۰ سد افتتاح شده است و باز هم در دو سال آینده سد‌های دیگری هم افتتاح خواهد شد و تا دو سال دیگر سد‌های ما به بیشتر از ۶۰ سد می‌رسد.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه در حاضر امنیت مناطق مرزی کشور و در کنار آن آذربایجان غربی موجب توسعه و آبادانی کشور شده است، تاکید کرد: خوشحالم که این سفر‌ها در حال حاضر برای امنیت منطقه نیست، بلکه برای توسعه و آبادانی این سرزمین است.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار