انتقاد نجبا از نقش منفی حاکمان عربستان در منطقه/ پیشنهادی برای تشکیل «حشد سازندگی» در عراق

رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء ضمن انتقاد از نقش منفی حاکمان عربستان در تحولات منطقه، از پیشنهاد مقاومت اسلامی نجبا به دولت عراق برای تشکیل «حشد سازندگی» جهت حل مشکلات مردم خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 22May 2019

انتقاد نجبا از نقش منفی حاکمان عربستان در منطقه/ پیشنهادی برای تشکیل «حشد سازندگی» در عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نجبا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «النجباء» آخرین مواضع و رویکرد‌های این جنبش را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» با اشاره به نقش مهم نجبا در شکست نقشه آمریکا در خاورمیانه، اظهار داشت: اکنون دشمنان از جنگ نظامی به جنگ رسانه‌ای تغییر شیوه داده و می‌خواهند با تروریستی خواندن نجبا، انتقام شکست داعش را بگیرند.

وی با تمجید از کمک‌های شرافتمندانه جمهوری اسلامی به ملت عراق در مبارزه علیه تروریسم تکفیری، نظام سیاسی ایران را قدرتمند و مستحکم توصیف کرد که با تهدید‌های آمریکا و شیطنت‌های جنگ‌افروزانه رژیم‌های صهیونیستی و سعودی متزلزل نمی‌شود.

رئیس شورای سیاسی نجبا افزود: آن‌ها 40 سال است که با جنگ و تحریم به‌دنبال فروپاشی ایران هستند، ولی همواره ناکام مانده‌اند. گزینه نظامی هم برایشان سودی نخواهد داشت و در نهایت به تقویت جمهوری اسلامی و تضعیف دشمنانش ختم خواهد شد.

الاسدی همچنین رژیم سعودی را به‌دلیل ایفای نقش منفی در تحولات منطقه مورد ملامت قرار داد و خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از دوشیدن این گاو شیرده، سرش را خواهد برید.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه، تأکید کرد: مسائل عراق برای مقاومت اسلامی نجبا در اولویت است و این جنبش با وجود درخواست‌های متعدد فعالان سیاسی، خدمت‌رسانی و مبارزه با فساد را به وارد شدن در رقابت‌های انتخاباتی و جناحی ترجیح می‌دهد.

عضو ارشد بسیج مردمی عراق در ادامه اعلام کرد که مقاومت اسلامی نجبا به دولت این کشور پیشنهاد داده است تا با تشکیل «حشد سازندگی» در مسیر حل مشکلات عدیده مردم گام بردارد.

شیخ علی الاسدی ضمن ابراز ناخرسندی از وضعیت معیشتی- رفاهی ملت عراق، به دولتمردان و سیاستمداران توصیه کرد که به‌جای اعتماد و تکیه بر آمریکا که خیرخواه کشورشان نیست، توان خود را بر فسادستیزی و محرومیت‌زدایی متمرکز کنند.

وی در عین حال بر تعامل نجبا با دولت جهت رفع کاستی‌ها و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان عراقی تأکید کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها