حجت‌الاسلام ادیانی:

تهدید‌های پوچ آمریکا نشانه عجز و ناتوانی این کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: اگر آمریکا موضع خود را از درگیری نظامی به سمت جنگ اقتصادی تغییر داده، نشانه عجز و ناتوانی این کشور در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 22May 2019

تهدید‌های پوچ آمریکا نشانه عجز و ناتوانی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در خصوص جایگاه مرز و مرزبانی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌های تعیین کننده در نیروی انتظامی، مرزبانی جمهوری اسلامی است و بنده ارادت قلبی خود را به نیرو‌های زحمتکش مرزبان ابراز می‌کنم.

وی لازمه پیشرفت کشور را اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی، منطقه‌ای و داخلی به برکت رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همچنین دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس پیشرفت‌های مطلوبی داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: بهترین انسان‌های دینی و سیاسی افرادی هستند که گوش به فرمان مولای خود مقام معظم رهبری حضرت آیت‎الله خامنه‌ای (مدظله العالی) باشند؛ چراکه اطاعت از رهنمود‌های ایشان ما را به سربلندی می‌رساند.

حجت الاسلام ادیانی به تهدید‌های پوچ آمریکا اشاره کرد و گفت: اگر آمریکا موضع خود را از درگیری نظامی به سمت جنگ اقتصادی تغییر داده است، نشانه عجز و ناتوانی این کشور در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو قدم برداشتن در مسیر ولایت می‌تواند ما را بر تمام قدرت‌های مادی پیروز کند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حتی عرصه‌های اقتصادی، پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آورده است که با نگاه به گذشته متوجه حرکت رو به جلوی کشورمان خواهیم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: هر زمان از انقلاب اسلامی که کارهایمان را به صورت جهادی انجام داده‌ایم، موفقیت از آن ما بوده و بر ما واجب است تا این رویکرد را همچنان ادامه دهیم.

حجت الاسلام ادیانی به اهمیت ماه مبارک رمضان در تحقق مسیر بندگی اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه تمسک به قرآن، دعا و روزه است که شرایط را برای ذخیره‌سازی معنوی مهیا می‌کند و می‌توان برای 11 ماه دیگر سال از اندوخته‌های این ماه بهره برد و به قله‌های معرفت دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: به عبارتی دیگر ماه مبارک رمضان ماه مسابقه است که باید برای پیروز شدن در آن تلاش و استقامت کرد؛ تقوا از مهم‌ترین مواردی است که باید در این ماه به آن توجه داشت، تقوای الهی سپر ایمن مسئولان نظام است که در این ماه مبارک می‌توان آن را تقویت کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به اهمیت ویژه مراقبت از رفتار خودمان در این ماه اشاره کرد و گفت: اگرچه ترک محرمات دشوار است، اما باعث نورانی شدن دل‌ها شده و طبق وعده خداوند پس از هر سختی گشایشی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: غیبت ازجمله گناه‌هایی است که باید در این ماه بیش از گذشته از آن دوری کرد؛ چراکه غیبت باعث رد شدن نماز و روزه هایمان به مدت ۴۰ شبانه روز می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: انسان عاقل وقت خود را صرف دنیا نمی‌کند و بیشتر همتش را برای کسب معنویات می‌گذارد. یکی دیگر از حسنات این ماه مبارک، ایستادگی در مقابل هوای نفس و تمرین عبودیت و بندگی خدا و کمک شایانی به حفظ خود در مقابل پلیدی‌هاست.

حجت الاسلام ادیانی در پایان تصریح کرد: اسلام برای تربیت نفس و خودسازی است و عبادت کردن یکی از راه‌های رسیدن به خداوند متعال، روحانیونی که در ناجا فعالیت می‌کنند باید در راستای اقتدار معنوی این نیرو قدم بردارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار