مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد:

رسانه‌های استان یزد در دفاع مقدس شایسته قلم زدند

سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» شهدای خبرنگار را شهدای مظلوم دانست و گفت: رسانه‌های استان یزد نیز در دوران جنگ تحمیلی شایسته قدم و قلم زدند که جا دارد از شهیدان این عرصه یاد کنیم.
کد خبر: ۳۴۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 22May 2019

رسانه های استان یزد در دفاع مقدس شایسته قدم و قلم زدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد امروز در نشست بازخوانی نقش رسانه‌های استان یزد در دوران دفاع مقدس که با حضور اهالی، صاحب نظران و اساتید رسانه برگزار شد، نقش رسانه‌ها در قبل، حین و بعد از انقلاب اسلامی موثر قلمداد کرد و اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه ها در دوران دفاع مقدس توانستند جنگ روانی را از بین ببرند.

وی افزود: عرصه رسانه در جنگ روحیه رزمندگان را تقویت می‌کردند و باعث دلگرمی عموم مردم بودنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد شهدای خبرنگار را شهدای مظلوم دانست و تاکید کرد: از دوران 8 سال دفاع مقدس 242 شهید، 50 جانباز و 12 آزاده در عرصه خبر داریم که آنان بسیاز مظلوم هستند چرا که برای جنگیدن سلاحشان دوربین و ضبط صوت بود.

هدایتی ادامه داد: رسانه های استان یزد نیز در دوران جنگ تحمیلی شایسته قدم و قلم زدند که جا دارد از شهیدان این عرصه یاد کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات غرود آفرین الی‌بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: خرمشهر بعد از 575 روز محاصره عراق با 19 هزار اسیر، 15 هزار زخمی عراقی‌ها آزاد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد همایش دوچرخه سواری، بازخوانی عملیات بیت المقدس، برگزاری نمایشگاه اسناد دفاع مقدس، چاپ و توزیع بروشور نقش بانوان در حماسه سوم خرداد، رونمایی از کتاب، گردهمایی روحانیون و پیشکسوتان و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا را از برنامه های اختصاصی این اداره کل برای مناسبت سوم خرداد دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار