نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت در شهرکرد برگزار شد

نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ - 22May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، شست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه استان در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ منوچهر ذولفقاری اظهار داشت: مستندسازی و ثبت وقایع، گوشه ای از حماسه های دوران دفاع مقدس توسط اصحاب رسانه دانست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه دفاع مقدس پیشتاز بوده اند، گفت: رسانه های استان طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی بدون هیچ چشم داشتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، دفاع مقدس را نقطه اوج ملت ایران و فتح خرمشهر دانست و اظهار داشت: امروز نیز رسالت رسانه ها با توجه به شرایط کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همچنان با صلابت در انتقال فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کنند.

در این نشست مدیرکل صدا و سیمای استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن و حاج عباس پیکار مسئول تبلیغات تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس به تبیین نقش رسانه در دوران دفاع مقدس پرداخت.

در پایان این نشست چند تن از پیشکسوتان اصحاب رسانه به بیان خاطرات پرداخته و از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس و یک عنوان موشن گرافی خرمشهر از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار