مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

اصحاب رسانه پیام آوران حقیقت هستند

سرهنگ حجت الله ناصرپور گفت: اصحاب رسانه پیام آوران حقیقت به مردم و جامعه هستند.
کد خبر: ۳۴۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ - 22May 2019

اصحاب رسانه پیام آوران حقیقت هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎‌آباد، سرهنگ «حجت اله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان امروز در نشست رسانه، مقاومت و دفاع مقدس،  که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه پیام رسانان حقیقت به مردم و جامعه هستند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌توانند ذهن‌ها و عرصه فكری را بسازند، گفت: دشمن امروز مشغول کار کردن بر روی ذهن جوان‌ها و حتی کودکان ما است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به سالروز دو عملیات مهم حاج عمران و بیت المقدس افزود: نقش مهم دلاورمردان لرستانی در دو رخداد مهم بیت المقدس و حاج عمران فراموش ناشدنی است.

وی با بیان این که لرستان در حاج عمران ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد، یادآور شد: چهار گردان از سپاه لرستان به عنوان هسته‌های اولیه سپاه استان در مراحل اول تا چهارم عملیات بیت المقدس شرکت و 166 شهید را تقدیم اسلام کردند.

سرهنگ ناصرپور با بیان اینکه که باید تلاش کنیم بتوانیم میراث داران صادقی برای شهدا باشیم، گفت: امروز عده ای می خواهند این میراث داری به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به این که ما با حادثه سوم خرداد معادلات نظامی دنیا را بر هم ریختیم، تاکید کرد: ما با قدرت و نیروی مردمی متکی به گفتمان الهی و مقام عظیم ولایت فقیه توانستیم تحولی در ادبیات جنگ و ادبیات صلح پایدار مبتنی بر همین گفتمان بوجود آوریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان داشت: انچه به جمهوری اسلامی قدرت بخشیده قدرت درونی نظام است و اگر متکی به قدرت درون باشیم، بیگانگان هیچ غلطی نمی کنند.

وی با ذکر این مطلب که 25 درصد از شهدای ما از داوطلبین مردمی بودند، گفت: بسیاری از شهدای ما در رده سنی۲۱ تا ۲۵ سال بودند و امروز جوانان ما به مراتب از زمان دفاع مقدس آماده تر بوده و مدافعین حرم مصداقی از حضور آماده این جوانان است.

سرهنگ ناصرپور در رابطه با افتتاح باغ موزه دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران بيان داشت: قرار بود فاز یکم باغ‌ موزه دفاع مقدس دهه فجر سال 97 به بهره برداری برسد اما مجددا طی برنامه ای بنا شد تا در تاريخ سوم خرداد افتتاح از طريق ويدئو كنفرانس توسط رئیس‌جمهور و همزمان با استان‌های قم، ایلام، اراک، اردبیل و چهارمحال‌وبختیاری انجام شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها