مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

اتحاد و همدلی در دوران دفاع مقدس نیاز امروز کشور است

سردار «علی ملک شاهکوهی» گفت: امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس با اتحاد و همدلی مسئولان، نیروهای مسلح و آحاد مردم می‌توانیم تمامی مشکلات را پشت سر بگذاریم و بار دیگر دشمنان این نظام را همچون گذشته مایوس و ناامید کنیم.
کد خبر: ۳۴۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان مراسمی را به این منظور برگزار کرد.

اتحاد وهمدلی در دوران دفاع مقدس نیاز امروز کشور است

در این مراسم سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: 31 شهریور سال 59 زمانی که رژیم بعث عراق به کشور ما حمله کرد، فرماندهی کل قوا در آن زمان، بنی صدر بود که بسیج و سپاه رو قبول نداشت و اجازه وارد میدان شدن را به آنها نمی‌داد که با عزل ایشان و به فرمان حضرت امام خمینی بسیج و سپاه وارد میدان شدند و حماسه‌های ارزشمندی از جمله آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس را به وجود آوردند و این کار بزرگ با اتحاد و همبستگی بین نیروهای مسلح و آحاد مردم میسر شد.

وی افزود: امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس، با اتحاد و همدلی مسئولان، نیروهای مسلح و آحاد مردم می‌توانیم تمامی مشکلات را پشت سر بگذاریم و بار دیگر دشمنان این نظام را همچون گذشته مایوس و ناامید کنیم.

اتحاد وهمدلی در دوران دفاع مقدس نیاز امروز کشور است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار