مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

مجاهدت‌های ایثارگران هرگز فراموش‌شدنی نیست

حجت‎الاسلام‎والمسلمین هادی عسگری گفت: مجاهدت‌های ایثارگران هرگز فراموش‌شدنی نیست و حضور فرماندهان ارشد نظامی در منازل شهدا برای پاسداشت حماسه‌ آفرینی‎های جامعه ایثارگری است.
کد خبر: ۳۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ - 23May 2019

مجاهدت‌های ایثارگران عزیز هرگز فراموش‌شدنی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، در آستانه فرارسیدن «سوم خرداد» سالروز فتح خرمشهر، فرماندهان ارشد نظامی استان با خانواده‌های سه تن از شهدای والامقام عملیات بیت‎المقدس شهرستان کرمانشاه دیدار کردند.

در این دیدار که امیر «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه غرب ارتش، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه نبی اکرم، سردار «علی مرزبانی» جانشین انتظامی استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند، حجت‎الاسلام‎والمسلمین « هادی عسگری» ضمن گرامی داشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: این پیروزی بسیار باعظمت نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و مایه عزت و سربلندی ملت و نظام است.

حجت‌الاسلام عسگری با تجلیل از رشادت‌های شهدا و خانواده‌های ایثارگر گفت: مجاهدت‌های ایثارگران هرگز فراموش‌شدنی نیست و حضور امروز فرماندهان ارشد نظامی در منازل شهدا برای قدردانی و پاسداشت حماسه‌ آفرینیهای جامعه ایثارگری، به خاطر همین فداکاری‌هاست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: شهدا با عشق و ایمان خالصانه‌ای که به خدای متعال داشتند در راه خدا جهاد کردند و در این راه نیز به کمال رسیده و خلعت زیبای شهادت را پوشیدند و حال این انقلاب امانت و ثمره ارزشمند خون شهداست که ما نیز وظیفه‌ داریم به‌ درستی این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان بسپاریم.

در پایان این دیدار مسئولین حاضر از خانواده‌های معظم شهیدان «اسکندر لرستانی»«سیروس تیموری نیا» و «مرتضی‌حسنی خونسار» تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها