مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مقاومت به مناسبت چهارم خرداد در دزفول

سرهنگ جولایی گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب مقاومت به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۴۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ - 23May 2019

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مقاومت به مناسبت چهارم خرداد در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نمایشگاه بزرگ کتاب مقاومت به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان گشایش یافت.

سرهنگ پاسدار«بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه از امشب تا هفتم خرداد ماه در محوطه حسینیه ثارالله دزفول جنب مرکز فرهنگی دفاع مقدس دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند از ساعت 21 تا دو بامداد نسبت به بازدید از نمایشگاه اقدام کنند.

وی افزود: حدوددو هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، رمان، روان شناسی و دفاع مقدسی در این نمایشگاه عرضه شده و علاقه‌مندان می توانند با تخفیف 60 درصد اقدام به خرید این کتاب ها کنند.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول با بیان اینکه 30 هزار بن کتاب نیز در این نمایشگاه توزیع می‎شود ادامه داد: افراد می توانند با تحویل کتاب کهنه و کاغذ باطله به  این نمایشگاه نسبت به تحویل کتاب نو اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها