سردار قریشی:

موفقیت کشور در گرو ایستادگی و مقاومت است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه موفقیت کشور را در گرو الگوگیری از دوران دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت دانست.
کد خبر: ۳۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 24May 2019

ضربان قلب کشور‌های اسلامی با ایران معنا پیدا می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سیدقاسم قریشی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران، خصومت آمریکا با ما را شدت داد. به گفته یکی از سیاستمداران آمریکا فشار‌ها نه‌تنها ایستادگی ملت ایران را کم نکرد، بلکه پیشرفت آن‌ها را بیشتر کرد و این موجب شد خصومت ما بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی با وجود همه حمایت‌های غرب از دشمن، پیروز میدان بود، تصریح کرد: صدام وعده فتح یک هفته‌ای تهران را داده بود، اما با این حال جوانان ما با کمترین سلاح‌ها مقابل دشمن ایستادند و دشمن را عقب راندند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: امروز شرایط نظامی ایران به گونه‌ای است که ضربان قلب بسیاری از کشور‌های اسلامی با ضربان قلب ایران اسلامی معنا پیدا می‌کند.

سردار قریشی موفقیت کشور را در گرو ایستادگی و مقاومت همچون ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس دانست و افزود: اگر در برجام موفق نبودیم و در اقتصاد موفق نیستیم، به‌خاطر این است که همچون دفاع مقدس ولایت‌پذیری نداشتیم و با مشکلات امروز مواجه شده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن با ایجاد یأس به دنبال بزرگنمایی مشکلات است و راه حل مشکلات گوش دادن به منویات رهبری و پیروی از دستورات ایشان است.

وی با بیان اینکه تمام هجوم دشمن بر محدودسازی توان موشکی ما است تا به کشور ما توان هجوم داشته باشند، گفت: دشمن نقاط ضعف ما را شناسایی کرده و لذا ما هم باید نقاط قوت خود را بشناسیم که مهم‌ترین آن ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار