قدردانی از خانواده شهید «مجید قربانخانی» در مسجد جمکران

هم‌زمان با آیین گرامیداشت سالروز بنای مسجد مقدس جمکران از خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی قدردانی شد.
کد خبر: ۳۴۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 24May 2019

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» در مسجد جمکرانبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم گرامیداشت هفدهم رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان (عج) در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس برگزار شد.

در این مراسم که با مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده و احمد نیک‌بختیان و شعرخوانی صابر خراسانی همراه بود، جمع زیادی از عاشقان اهل بیت (ع) حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه در مراسم فوق با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران پایگاه عظیم مهدویت است، بیان کرد: بسیاری از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این مکان مقدس اذن پرواز گرفتند.

وی افزود: شهید مهدی شفیعی می‌گوید هرچه تلاش کردم اعزام شوم، قبول نمی‌کردند، سن و سالم هم کم بود و به مسجد مقدس جمکران رفتم نماز خواندم و هزار صلوات برای امام زمان (عج) نذر کردم تا به جبهه بروم.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: شهید شفیعی به جبهه اعزام و قبل از شهادت مجروح می‌شود به حدی که می‌خواهند پایش را قطع کنند، اما مادرش به مسجد جمکران می‌آید و نذر هزار صلوات می‌کند که پای مهدی قطع نشود.

در این مراسم از والدین شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم با اهدای تندیس و پرچم ویژه مسجد مقدس جمکران قدردانی شد.

بنا بر این گزارش، شهید مجید قربانخانی متولد مرداد ۱۳۶۹ در محله یافت آباد تهران بود که در ۲۱ دی‌ سال ۹۴ به همراه همرزمانش همچون شهید مصطفی چگینی، شهید مرتضی کریمی و شهید محمد آژند در خان طومان سوریه به شهادت رسیده و مفقودالاثر شدند.

پیکر پاک شهید قربانخانی ۳۱ فروردین امسال پس از گذشت سه سال به میهن بازگشت و ششم اردیبهشت با حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم شهیدپرور، همرزمان و خانواده شهدا تشییع و در گلزار شهدای یافت‌آباد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار