استاندار کرمانشاه اظهار کرد:

دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی است

بدون شک درخت تنومند انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب هایی که از سوی دشمنان خود داشته، با پیروی از فرامین الهام بخش ولایت فقیه و ایستادگی و مجاهدت ایثارگریهای جوانان این مرز و بوم از کیان اسلامی محافظت کرده ودرهای علم و دانش و پیشرفت همه جانبه برای انقلاب اسلامی گشوده شود.
کد خبر: ۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵ - 24September 2013

دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت اله دمیاد استاندار کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور خاطرات و از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام  در طول 8 سال جنگ تحمیلی است، افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال 57 خاری در چشم دشمنان نظام بود، پس استکبار جهانی نسبت به ترغیب و تجهیز رژیم بعثی عراق علیه میهن اسلامی اقدام کرد و جنگی 8 ساله به کشور تحمیل نمود.
وی ادامه داد: پاسخ دلیر مردان ایران اسلامی آنچنان قاطعانه و دلیرانه بود که نه تنها استکبار جهانی به اهداف شوم خود دست نیافت، بلکه پیروزی از آن رزمندگان اسلام شد.


دمیاد در ادامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه آفرینی رزمندگان ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: بدون شک درخت تنومند انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب هایی که از سوی دشمنان خود داشته، با پیروی از فرامین الهام بخش ولایت فقیه و  ایستادگی و مجاهدت ایثارگریهای جوانان این مرز و بوم از کیان اسلامی محافظت کرده ودرهای علم و دانش و پیشرفت همه جانبه برای  انقلاب اسلامی گشوده شود.


استاندار کرمانشاه همچنین تصریح کرد: مسئولین وظیفه دارند ضمن حفظ و صیانت از دستاوردهای دفاع مقدس، نسل نوجوان و جوان جامعه را با شهامت و شجاعت مثال زدنی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس آشنا و برای این نسل تبیین نمایند  که رشد، بالندگی، شکوفایی و پیشرفت امروز جامعه ایران مرهون ایثارگریهای جوانانی است که با تمام قوا و جدیت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کردند.


وی در پایان بیان داشت: امیدواریم ایران اسلامی همچنان قله های علم و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح نماید و با تبعیت از فرمایشات  و منویان مقام عظمای  ولایت و همت و تلاش بیش از پیش مسئولین کشور، مقتدرانه در صحنه داخلی و بین الملل بدرخشد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار